6. Deo

7.9K 235 22
                                    

Pogledam u plafon i udahnem da bih se vratila u stvarnost. Hvala Bogu što je sutra subota i što ne treba da idem u atelje, inače da je neki radni dan ne bih mogla da odem. Ne mogu da se mrdnem, svaka kost me boli.

– Hoćeš kafu? – usmerim pogled i ugledam Vuka golog kako stoji na vratima i opušteno me pita kao da je podne, a ne nekoliko sati iza pomoći.

– Ovako kasno? – zbunjeno upitam.

– Kako god da okreneš, večeras nećeš spavati. Idem da skuvam sebi, hoćeš i ti? – klimnem glavom i on izađe iz sobe. Prevrnem se na krevet i zatvorim oči. Opet sam spavala sa njim. Ne jedanput, već nekoliko puta večeras i sve sam zaboravila. Toliko toga ne znam, a želim da saznam, ali problem je što mi stalno prilazi i ja pokleknem i doslovno skočim na njega. Nadam se da će mu ovo biti dovoljno i da ću uspeti da shvatim šta se dešava u mom životu.

– Evo ti kafa – začujem njegov glas i okrenem se. Opušteno spusti kafu na komodu pored glave i sedne na drugi kraj sobe. Naravno da se nije obukao.

– Hoćeš sad da mi objasniš šta ti je značilo to da sam tvoja žena? Ništa ne razumem – uspravim se i povučem ćebe da se pokrijem. Uzmem kafu i pogledam ga.

– Tako kao što sam rekao tako i jeste – hladno kaže i uzmem telefon pa pogleda nešto u njega.

– Objasni – pricedim kroz zube.

– Venčali smo se – kratko kaže dok bulji u prokleti telefon.

– Dovraga, hoćeš li mi obajsniti? – viknem, a on usmeri pogled sa telefona na mene i pogleda me, pa opet spusti na telefon. Iznerviram se i protegnem se pa mu otmem telefon iz ruke.

– Šta hoćeš? – besno upita i prođe rukom kroz kosu.

– Ne možeš samo tako nešto glupo da kažeš pa da uzmeš telefon i buljiš u njega. Obasni sve kako treba – ugasim mu telefon i spustim na komodu pored sebe.

– Napila si se pa smo došli ovde kod mene. Seksali smo se i onda smo otišli u opštinu i venčali se – govori dok otvara fioku i vadi cigaretu. Upali je i uvuče nekoliko dima.

– Ne verujem ti – kažem, a on samo podigne obrvu.

– Šta mi tačno ne veruješ? – ozbiljno upita.

– Ništa – kažem, a on klimne glavom. Laže. Naravno da laže. Nisam tako luda da se napijem, spavam sa njim i udam se za njega.

– Tvoj dečko, tačnije bivši dečko te je taj dan prevario i oženio se sa nekom devojkom za koju je tvrdio da mu je samo prijateljica. To te je razbesnelo i odlučila si da se napiješ. Posle toga si sve ostalo uradila pod uticajem alkohola – objašnjava, a ja ostanem zatečena. Sada sam se još više zbunila. Kada on zna sve što mi se desilo tog dana, to znači da sam spavala sa njim i možda sam se udala. Dovraga, nadam se da nisam toliko luda da to uradim.

– Molim te, reci da se šališ – uhvatim se za kosu. Stana ima da me ubije. Gotova sam.

– Daj mi tvoj telefon – ispruži ruku.

– Šta? Zašto? – zbunjeno upitam.

– Samo mi daj – bez reči uzmem telefon i dam mu. Uzima ga i nešto traži pa mi pruža posle nekoliko minuta. Uzimam ga i puštam neki snimak.

– Šta je ovo? – pitam kada ugledam sebe i njega u opštini.

– Gledaj – kaže dok uzima drugu cigaretu. Usmerim pogled na telefon. Na snimku se kikoćem kao luda i držim se za njega. On izgleda isto pijano, ali se bolje drži od mene. Gledam kako nas matičarka proglašava mužem i ženom. Potpisujemo mi, pa potpišu neki momak i devojka. Kada matičarka kaže da može da poljubi mladu, bacim se na njega i on me podiže tako da obavijem noge oko njega i izađemo iz opštine.

– Nisam normalna – shvatim i bacim telefon što dalje od sebe.

– Dovraga, kako si mogao da dozvoliš da se udam za tebe? – viknem na njega, a on me iskulira tako što ispuši svoju cigaretu.

– Čuješ li ti mene? – besno ustanem i priđem drugom kraju kreveta. Usmeri pogled na meni i skloni pikslu sa kreveta. U trenu se nađem u njegovom krilu.

– A zašto ne bih dozvolio? Seks nam je odličan – poljubi me i okrene nas pa se nađem ispod njega. Dođavola, izgleda da mu ništa nije dovoljno.

Savršena noć Donde viven las historias. Descúbrelo ahora