Değil

7.9K 435 88
                                    

Helikopterden inince sırayla yürümeye başladık. Buralar hiç güvenli gelmiyordu. Zaten onların peşinde olduklarımızı bildikleri için yola tuzak kurmuş olabilirler.

"Esmer mi?" diye soran Mehmet ile "Ne?" diye sordum. 

"Sevdiğin kadın." deyince "Sarışın."" dedim.

"Sevdiğini kabul ettin." demesiyle "Lan hani senin uykun vardı. Ne zaman böyle canlandın?" diye sordum. 

"Dedikoduyu duyunca." demesiyle "Size anlatmak hataydı." dedim. 

"Evet, hataydı ve geri dönüşü yok. Şimdi anlatmaya başla. Kız çalışıyor mu?" diye sordu.

"Çalışıyor." dedim. 

"Asker mi? Askeriyden başka bir yerden birisini bulmak için zamanın yok. Havacı mı?" diye sordu. 

"Değil." dedim. 

"Denizci mi?" diye sorunca "Değil." dedim. 

"Kara kuvvetlerinden o zaman." deyince "Değil." dedim. 

"Asker mi?" diye sorunca "Değil." dedim. 

"Polis mi?" diye sorunca "Değil." dedim. 

Bu sefer de "Avukat mı?" diye sordu.

"Bu da değil." dedim. 

"Hastanede mi çalışıyor?"

"Hayır" dedim oflayarak. 

"İstihbaratçı mı?" diye sormasıyla diğer sorularına verdiğim cevap gibi "Hayır." dedim. 

"Özel koruma falan mı?" diye sordu. 

"Değil." 

"O zaman baytar mı?" diye sordu. 

"Baytar ne lan? Az kibar ol. Ayrıca veteriner değil. Hem ne alaka?" diye sordum. 

"Senin gibi hayvana doktor değil, baytar bakar. Kim olduğunu söylesen olmaz mı?" diye sordu. 

"Olmaz." dedim. 

"Bu kadar reddettiğine göre tanıma ihtimalimiz yüksek." dedi.

"Sadece gidip anneme söylemenizi istemiyorum." dedim.

"Niye söyleyelim?" demesi ile tek kaşımı kaldırdım. 

Onun da aklına helikopterdeki konuşma gelmiş olmalı ki "Tamam, ben cevabımı aldım." dedi.

Şimdi geçmemiz gereken vadiye baktım. En kısa yol o vadiydi ama tuzak kurulmuş olması yüksek ihtimaldi.

"Tim duruyoruz!" dedim. 

Herkes durunca "Doğan, Murat vadide bomba olup olmadığını kontrol edin. Serdar, Akın, Murat ve Göksu sizde vadinin iki tarafını kontrol edin." dedim. 

"Sanırım buna gerek kalmadı." diyen Mehmet ile baktığı yöne döndüm. Teröristleri fark etmem ile "Tim siper alın!" diye emir verdim. 

Herkes siper alırken "Ateş serbest!" dedim. 

AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin