Çift Gibi

6.4K 376 72
                                    

"Evlilik düşünüyor musunuz?" diye soran Meryem Teyze ile içtiğim çay boğazımda kaldı.

"Teyzecim siz yanlış anlamışsınız. Bizim Mekin ile aramızda şu an adı konulmuş bir ilişki yok." dedi Yeliz.

"Şu anlık." diye mırıldandım.

"Ne teyzesi aa? O kadar yaşlanmadık kız. Abla de sen." dedi Meryem Teyze.

"Ablacım sanırım az önce dediklerimi tekrarlamama gerek yok." dedi Yeliz.

"Ama niye öyle düşünüyorsun? İkinizin de hareketli bir işi var. Bu tempoda ne olacağı belli olmaz. Sağlıklı iken çocuk yapmayı deneyin. Hem genç yaşta anne olmak daha kolay olabiliyor." dedi Hatice Teyze.

Yeliz bir şeyler yapmam için gözlerini pörtleterek bana bakarken elimden bir şey gelmediğini beden diliyle gösterdim.

Yeliz ile aynı anda telefonlarımız çalmaya başlayınca arayana baktım.

Albay arıyordu. Hızla ayağa kalktım ve telefonu açtım.

"Ben, Yüzbaşı Mekin Korkmaz. Emredin komutanım." dedim.

"Timi topla yüzbaşı. Bir buçuk saat sonra helikopter sizin için kalkacak." dedi.

"Emredersiniz komutanım." dedim.

Telefonu kapatması ile Yeliz'e baktım. Aynı anda aranmamız tesadüf olamazdı.

"Yüzbaşı görev bekliyor." demesi ile "Öyle. Gidelim." dedim.

"Allah yolunuzu açık eylesin." diyen anneme tebessüm ettikten sonra Yeliz ile odadan çıktık.

Üstümüze bir ceket alıp evden çıkarken bir çift gibi hareket etmek hoşuma gitmişti.

Hızla ayakkabılarımızı giyerken Yeliz "Bir an hiç kurtulamayacağız sandım." dedi.

"Yine de sonuç ortada." dedim. Bir yandan da tim üyelerine mesaj atıyordum.

Evin kapısını kapattım ve Yeliz'in söylenmesini dinlemeye başladım.

"İlk kez göreve gideceğime bu kadar seviniyorum." dedi.

"Ben daha önce de bunları yaşadığım için az da olsa sevindim. Birde erkek olmamdan dolayı kadınların arasında fazla duramam zaten." dedi.

"Şanslı." diyen Yeliz'e gülümsedim.

Apartmandan çıkınca "Yürümeye başlayalım. Birazdan Mehmet yol üstünden bizi de alır." dedim.

"Dediğiniz gibi olsun yüzbaşı." diyen Yeliz'in üzerine yürümeye başladık.

AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin