Emekli

5.4K 333 117
                                    

5 Sene Sonra

Karargahın önüne arabayı park edince Yeliz'e "Sende gelecek misin? İstersen arabada bekle." dedim.

"Bence de arabada beklemek daha iyi olur. Bu karın ile yürümek istemiyorum." dedi.

"Tamam, ben beş dakika gidip geleceğim." dedim.

"Oradakilere selam söyle." deyince "Söylerim." dedim ve arabadan indim.

Üç sene önce evlenmiştik. Mehmet'in tüm tim üyelerini korkutmasından dolayı nikah şahidim kendisi olmuştu. İkinci şahit ise Yeliz'in şu sevmediğim arkadaşı, Sarp olmuştu.

Şimdi ise sekiz buçuk aylık hamileydi. Aynı Yeliz gibi dünya güzeli bir kızım olacaktı.

Karargaha girdiğimde gördüğüm Mehmet ile "Lan tatil günü bugün. Ne işin var?" diye sordum.

"Beni gör de rahatsız ol diye geldim." deyince "Defol git lan." dedim.

"Senin gibi beni de Albay çağırdı." deyince "Ne hoş." dedim.

Albay'ın odasına geldiğimizde kapıyı tıktıkladım.

"Gel!" diyen Albay ile içeri girdik.

"Bizi emretmişsiniz komutanım." dedim.

"İkinizi buraya çağırmamın sebebi zorunlu emekliliğe ayrılıyor olmam. Bu bacağım beni fazlası ile zorluyor." dedi Albay.

Geçen ay çıkan çatışmada bacağından ağır bir şekilde yaralanmasıydı.

"Sizleri buralarda göremeyecek olmak tuhaf olacak komutanım." dedim.

"Benim için de tuhaf olacak çocuklar. Sizinle de vedalaşmak için çağırdım. Vaktiniz varsa diğer tim üyelerini de toplayıp dışarıda bir yerlere oturmak isterim." dedi Albay.

"Komutanım size hayır demek ne kadar istemesem de Yeliz'in kontrolü var. Hastaneye gitmemiz gerekiyor." dedim.

"Doğru, bunu düşünememiştim. O zaman tekrar yolumuz rast gelirse görüşürüz. Bugün memlekete dönüyorum." dedi Albay.

"Çok erken gidiyorsunuz." dedi Mehmet.

"Burada kalmam için sebep yok. O yüzden ne kadar erken dönersem o kadar iyi olur benim için." dedi Albay.

Tam cevap verecekken dışarıda duyulan ateş sesleri ile "Bunlar da ne?" diye sordum.

"Bilmiyorum yüzbaşı." dedi Albay ve hızla odadan çıktı.

Koridorlarda koşturan askerlerden birini durdurdum ve "Ne oluyor?" diye sordum.

"Baskın yedik komutanım. Askerler ön tarafa gidiyor." dedi asker.

"Siktir, Yeliz orada." dedim ve hızla koşmaya başladım.

AskerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin