27

385 52 97
                                    

Freez albümünü dinlediniz miiiii??? Ba yıl dım. Tamamen rock yaptılar resmen favori albümüm olabilir.
Çok gecikti bu bölüm özür :,(
.

"Yu Jin ben senin iyiliğin için söylüyorum. Bir doktora görünmen gerek. "

He Ran'ın son tavırları sonucu arkadaşlığımızın kullanma tarihi bitmek üzereydi.

"Senden bana yardım etmeni istemiyorum. Bunu yapmayacağını da biliyorum He Ran. Biraz sonra diğerlerine her şeyi anlatacağım ve bu sefer onların aklını bulandırmaya çalışmaman için seninle özel olarak konuşuyorum."

He Ran bana hayretler içerisinde bakarken gözlerimi kaçırmadım. Bu sefer olmazdı.

"Aylardır senin yanındayım ben. Beomgyu aptal bi şizofrendi ve ölü annesinin peşinden gitti. Sen de ona aşıksın ve onun gibi ölmek mi istiyorsun? Sana gerçekten yardım etmeye çalışıyorum ve bana söylediğin şeye bak!"

Onun öldüğünü söyleyemezdi. Ben şahit olmuştum. Benimle iletişime geçmişti. Ölmemişti. Ölmüş olamazdı.

"Bunca zamandır neler yaşadığımı görüyorsun. Gezide olanlar, Jungkook, makine ve Profesör'ü unutuyor musun? Profesör diye bir gerçek bizim peşimizde He Ran. Aklını başına topla ve Beomgyu'nun öldüğü saçmalığını dakika başı dile getirmekten de vazgeç."

Öfkem yüzümden okunuyordu. O ise bana sanki çok haklıymış gibi atar yapıyordu. Bu da benim sinir katsayımı arttırıyordu.

"Siz delirmişsiniz... O bir okul gezisiydi Jungkook da bir görevli. Beomgyu sadece şizofreni hastası bir çocuktu. O günden sonra Profesör'ü gördün mü? Hayır."

"Sana açıklama yapmayacağım. Bana ister inan ister inanma ama o makineye girmeye devam edicem. Ve bana inanmıyorsan işime de karışma."

Gözlerini devirerek oturduğu yerden kalktı. Kapıya doğru ilerledi ve çıkmadan önce başını bana çevirdi.

"Annenin hiçbir şeyden haberi yok. Bari gitmeden ona bir mektup bırak. Ona tüm bu saçmalıkları anlatabileceğimi sanmıyorum."

Bir gecede değişmişti. Aylardır benim yanımda olan ve tüm bu "saçmalıklar" için beni destekleyen arkadaşım gitmiş, yerine düşmanımmış gibi davranan bir kız gelmişti. Uzun zamandır onun sorunları hakkında konuşmamıştık. Evde işler yolunda gitmiyor diye biliyordum ama onunla oturup bunları konuşacak halim yoktu. Teselliye ihtiyacı olan bendim ve o benden bencilce onunla ilgilenememi mi istiyordu?

Gezide bir çok kez Beomgyu hakkında odalardan geçmemiz ve sonunda da o deprem hakkında açıklama yapan Profesör'ü görmemiz, üstüne üstlük o adamın Beomgyu'ya içinde annesinin olduğu bir video göndermesi benim hayal ürünüm olamazdı. Kanıtlarımız vardı. Ses kayıtları, Jungkook, Beomgyu'nun bedeni.

He Ran'la arkadaşlığımızı bitirmememin tek nededi, bunları düşünecek vaktim olmamasıydı. Beynimi bu tür düşüncelerle yormamam gerekiyordu. Bana bu süreçte destek olacak ve annemi oyalayacak gerçek dostlara ihtiyacım vardı.

Ben de Yugyeom'un odasında bir süre düşünmeye koyuldum. Taehyun ve Yugyeom geziden sonra iletişimi kesmemiş, sık sık buluşmuşlardı. Olayları bilen ve en az şüphe çekecek olan kişi o olduğu için her şeyi konuşabilmek adına onun evinde toplanmıştık.

MEMORY┊BEOMGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin