25

424 51 74
                                    

Evet medyadan çıkabilirseniz bölümü okuyabilirsiniz. Şahsen her yazacağım zaman bir süre medyadan çıkamıyorum...

***

"Yu Jin."

Başımı kaldırıp anneme baktım. Jungkook anlattıklarından sonra çocuklarla birlikte gitmişti.

"Efendim."

Ben tekli koltukta gergin bir şekilde oturuyorken annem de karşımdaki ikili koltuğun kenarına oturmuştu.

"Sana kızmak en son isteyeceğim şey, bunu biliyorsun. Seninle kötü olmak istemiyorum ama bu yaptığın görmezden gelebileceğim bir şey değil."

Biliyordum. Ondan bir şeyler saklamamdan nefret ederdi ve zaten ben de bunun için berbat hissediyordum ama anlatamazdım işte.

"Gözlerimin içine bakarak yalan söyledin. Seni anlamaya çalışıyorum; endişelenirim, üzülürüm diye söylemedin diyorum ama hayır. Her ne olursa olsun böyle bir şeyi saklamanı kabul edemem."

"Ona söz verdim anne."

Bir yalan daha. Annemin gözlerinin içine bakarak söylediğim bir yalan daha.

"Tedaviyi de zor kabul etti ve mümkün olduğu kadarıyla gizli tutmak istedi."

Tek kaşını kaldırmış bana inanmayan bakışlarını hissettiğimde kendimden emin bir şekilde itiraz ettim.

"Ne olabilir anne? Beomgyu'yu başka bir boyuta ışınlıyoruz da meşgul o yüzden gelmedi! Ne bekliyorsun."

Gözlerini devirerek beklediğim tepkiyi verdiğinde rahatladım. Ciddiye alma ihtimali zaten yoktu ama yine de korkarak söylemiştim.

"Onu en yakın zamanda görmek istiyorum hangi hastane?"

"Tamam yarın okul çıkışı birlikte gidelim olur mu?"

"Olur. Bu arada, o gencin sözünden çıkmıyorsunuz tamam mı? Sizi ona emanet ediyorum."

"Anne daha ilk kez gördün nerden çıktı bu şimdi."

"Gözüm tuttu o çocuğu, anneyim ben hislerim kuvvetlidir."

"Peki, öyle olsun. Ben odama çıkıyorum, eksiklerim var tamamlamam lazım."

Yerimden kalkıp annemin yanağından bir makas aldım.

"Mutfak ellerinden öper anneciğim."

Odama çıkıp kendimi yatağa bıraktığımda sinirle soludum. Bunu yapmaya nasıl cüret ederdi? Evime gelip anneme Beomgyu hakkında yalan söylemişti. Ben zaten bir şekilde idare ediyordum.

Kendinin sahte olduğunu düşündüğüm bir sağlıkçı belgesini anneme göstermiş ve Beomgyu'nun tedavisini üstlendiğini söylemişti. Unuttuğu anılarını birden hatırladığı için beyni yakın zaman hatıralarını aklında tutmakta zorlanıyor ve anılarının zaman kavramı yok gibi saçmalıklarla annemin kafasını karıştırmış, ailesi olmadığı içinde bunları anneme anlatması gerekiyor gibi hissettiğini söyleyerek annemin güvenini kazanmıştı.

MEMORY┊BEOMGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin