10

752 76 124
                                    

Aslında bu bölüm ve bir önceki bölüm birleşikti ama dev bir bölüm olmuştu ve çok sıkıcı olmasın diye ikiye böldüm.

Keyifli okumalar...

.
                                 Hatırlatma

"Bu gün bir kez daha olmuştu ama farkedememiştik. "

"Neyi, Felix?"  dedi Taehyun, tereddütte gibiydi.

"Düğme ikinci kez yerinden çıktı ve bu sefer bir şey dikkatimizi çekti."

"Uykudan bayılacağım şimdi. Mutfağın anahtarını odaya deneyelim bitsin işte."

"Yugyeom haklı. Ne olduysa hızlı söyleyin de uyuyalım bir an önce."

"Düğmenin düştüğü yerden bir not çıktı."

"Ne!?"

*

"Ne!?"

"Kai, kulaklarım çınladı abartma. Ayrıca ne notu bu?"

"Ne biliyim, şimdi gördüm ben de"

He Ran'ın yanına gidip kağıdı elinden aldım. Dörde katlanmış kağıdı açıp içindekini sesli bir şekilde okumaya başladım.

"Yataklarınıza ulaşabilmek için yaşam enerjisine ihtiyacınız yok mu? Başarılar... kıps."

"Kıps ne ya? Hangi ergen yazdı bu notu."

"Kim yazdı değil Soobin, neden yazdı?"

Beomgyu yanıma gelip kağıtta yazanlara yakından baktı. Eline alıp kağıdı da inceledi biraz. Daha sonra kağıdı aldığımız yere gidip deliği inceledi. Bu sırada çocuklar hâla notla ilgili konuşuyorlardı.

"Jungkook bu kadar ergen gözükmüyordu halbuki."

"Jungkook yazmamış zaten He Ran, o sadece görevli. Ayrıca nasıl gözüküyormuş Jungkook?"
Felix bir cevap alamadan Beomgyu araya girmişti.

"Buraya baksanıza. "

"Bir şey mi buldun?" Diyerek Beomgyu'nun yanına gittim.

"Jungkook'u konuşmayı bırakın da nota odaklanın, ne diyor olabilir?"

"Anahtarlara ulaşabilmemiz için bir ipucu olabilir."

Bizi son derece aydınlatan Sunhe'nin omuzunu pat patlayıp tekrar Beomgyu'ya baktım.

"Yaşam enerjisi derken? Somut bir şey mi soyut bir şey mi?"

"Burda oturup düşüneceğimize kalkıp arasak daha hızlı sonuç almaz mıyız? Ayrıca bu ne ya! Odalara girebilmemiz için anahtarları saklamak falan."

"Yeonjun çok haklısın ama yapacak başka bir şeyimiz var mı? Hepimiz uykusuzluktan hareket edemiyoruz ve anahtarlara ihtiyacımız var."

Mutfak tezgahına yaslanmış diğerlerinin tepkilerini izliyordum. Beomgyu hâla notla uğraşıyordu. Notu çözmeye... Tabi ya!
Aklıma gelen şeyle doğrulup diğerlerinin karşısına geçtim.

"Farkettiyseniz eve geldiğimizden beri her şey bir tuhaf. Başta bize verilen çanta, içindekiler, yakışıklı görevlinin uyarıları... Hatta dün gece hepimize gelen mesaj. Evde yaşamımızı sürdürebilmemiz için bazı yerlere bilmeceler saklamışlar."

"Hani şu evden kaçma oyunlarındaki gibi mi?"

"Aynen öyle Kai." Taehyun da Kai'yi onaylayarak beni desteklemişti. Mutfağın üst köşesizde zaten gizlemedikleri kameraya yaklaştım. Tekrar diğerlerine dönüp aklımdakileri söyledim.

MEMORY┊BEOMGYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin