Capitolul 9

2.1K 181 63
                                    

Hyea intra ușor în camera micului Little văzând cum era adormit făcut un mic ghemotoc

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Hyea intra ușor în camera micului Little văzând cum era adormit făcut un mic ghemotoc.

Zâmbi la această imagine înaintând spre patul său, așezându se lângă el mângâindu l ușor pe spate.

                — Micuțul de tine.. îți promit că acel monstru nu o să te mai deranjeze. Nu o să-l mai las să-i facă ceva băiețelului meu.

Șopti fata, sărutându l ușor pe frunte pe Jungkook, ieșind mai apoi din camera lui, lăsându l sa se odihnească.

Jungkook își deschise ușor ochii, uitându-se in urma fetei mai apoi punându și mana pe frunte zâmbid.

                      — Știu că o vei face, Mommy.

Spuse fără să-și piardă zâmbetul după chip, adomid înapoi la scurt timp.

                           ***

           — Mergem in Busan?

           — Ihh nu știu ce să zic. De ce ai vrea sa mergem acolo?

           — Păi..

Brunetul se opri din vorbit când privirea îi căzu pe o fata, de care încerca cu disparate sa o găsească.

Se ridică de la masă sub privirea confuză a celuilalt, făcându i semn că se va întoarce rapid, el doar oftând lung.

Se duse rapid spre ea prizand o de braț, intorcând o cu fața spre el.

                 — Doamne ce m-ai speriat! Nu te mai furișa in spatele meu ca o pisică.

                  — Ce cauți aici? Nu trebuia să fi in Busan?

                  — Ah, trebuia. Dar am venit la iubitul meu. L-ai văzut pe fratele meu? Parcă stătea cu tine. Sper că nu-l înveți la prosti.

Își dăduse ochii peste cap auzind spusele fetei, oftând puternic.

                   — Hoseok e un băiat bun, nu s-ar baga el unde nu trebuie. Aproape că mă molipsesc de la el.

                     — Ihh Yoongi, du-te unde ai treabă.

Spuse fata deja sătulă de băiat dându l la o parte cu mana mergând spre masa fratelui ei.

                       — Jennie, nu uita că ai o datorie la mine! Mă duc să o iau singur.

Strigă Yoongi după fata mai apoi plecă.

Jennie se așeză la masa fratelui ei, care privirea trist după Yoongi, ea întristându se.

                  — Nu o sa mă placă niciodată... Îl vrea pe acel little.

Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum