Capitolul 8

2.2K 181 39
                                    

Băiatul îngheța in loc când auzi numele bărbatului, ochii începând ușor să i se umizeasca panica și frica făcându și imediat apariția

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Băiatul îngheța in loc când auzi numele bărbatului, ochii începând ușor să i se umizeasca panica și frica făcându și imediat apariția.

Ii era așa de frică că bărbatul avea să se întoarcă înapoi și să profite din nou de naivitatea lui.

Nu vroia asta. Categoric nu.

Izbucni dintr-o dată în plâns, Beomgyu intorcându și privirea către brunet ce părea că nu avea să se oprească.

                 — Yoongi, te sun eu mai târziu.

Spuse Beomgyu, Jungkook începând să plângă mai tare când auzi din nou numele bărbatului, acoperindu și urechile și așezându se pe jos

Băiatul se apropie mai mult de Jungkook așezându se lângă el privind îngrijorat către el.

                   — Jungkook, ce ai pățit? De ce plângi?

                   — M-Mommy, vleau la e-ea!

Strigă Jungkook printre suspinele de plâns, intrând automat în little space.

                     — Jungkook, Hyea-

                     — Doamne, Jungkook, micuțule de ce plângi? Suspinele tale se aud din bucătărie.

Se auzi vocea fetei care imediat apăru lângă băiat când îi auzi plânsetul.

Jungkook își ridică privirea din pământ imediat luând fata in brațe străgand o strâns.

Hyea se uita la Beomgyu întrebând din priviri ,,ce are?" băiatul dând din umeri în semn că nu știe.

                    — M-Mommy..E-El.. h-hyung a volbit cu e-el.

                    — Ce? Acel monstru care și-a bătut jos de tine?

Jungkook nu spuse nimic ascunzându și chipul mai bine in pieptul fetei spunând printre suspine ,,da"

                      — Doamne Dumnezeule! Beomgyu, cu cine ai vorbit?

                       — Cu nimeni! Am vorbit doar cu Yoon-

                        — N-Nu! Te l-log, nu-i s-spune numele..N-Nu vleau să-l aud!

Strigă Jungkook din pieptul fetei străgand o mai strâns închizându și ochii.

Doar când se gândea la numele lui.. îi venea să tremure de frică. Dar dacă l-ar vedea in fața lui? Ar leșina instant.

Bruneta se uita la micul Little ce plângea la pieptul ei mângâindu l ușor pe spate și șoptitndu i cuvinte cat mai liniștitoare.

                    — Micuțul meu babyboy.. liniștește te, nenorocitul ăla nu o să-ți mai facă nici un rau, promit. Nu te mai gândi la el. Uită te la mine.

Fata îi luă ușor chipul plâns al lui Jungkook căruia îi tremura ușor buza de jos având ochii roși din cauza plânsul.

                   — Imaginează ți că eu l-am prins pe acel nemernic și l-am bătut așa de rău încât a făcut buba și acum e la cel cu coarne pentru că a fost rău. Nimeni nu se atinge de băiatul meu. Daca o sa te mai deranjeze o să mă duc personal după el în iad și o să-l toc in bucățele să-l dau la porci.

Jungkook o dădu din plâns în râs când auzi spusele fetei care zâmbi când îi văzu zâmbetul chiar daca pe chip avea lacrimi.

                     — Așa, vreau ca babyboy sa zâmbească mereu.

Șopti fata mai apoi ștergând lacrimile băiatul cu degetele mari in timp ce el privirea fermecat in ochii ei negri și mari.

Mommy e așa frumoasă..

                   — O sa sambeasca daca Mommy este cu el.

Șopti Jungkook străgand din nou fata in brațe străgand o in brațe băgându și capul în scorbura gâtului fetei inhalându i parfumul ce îl liniștea.

                 — Miloși așa de mumos  Mommy..

Șopti băiatul astfel încât doar fata să-l audă, care devenise ușor roșie, mângâindu l pe spate în continuare până când micuțul adomi in la pieptul ei.

Fu ajutată de Beomgyu să-l ducă în camera sa, care mai apoi se așeză pe canapea împreună cu fata.

                     — Iubito..de ce reacționase așa Jungkook când auzi numele lui Yoongi?

                     — Ști, acum nici eu nu mai vreau să-l aud. Acel ,, prieten" al tău, l-a violat pe Jungkook.

                       — Ce?!

Strigă băiatul ridicandu se după canapea, Hyea făcându i semn să facă liniște.

                        — Yoongi nu ar face niciodată așa ceva! Bine, poate că este bisexual dar nu cred că-

Beomgyu se oprise din vorbit când își aminti o discuție de acum câteva luni in care Yoongi îi spunea că pusese ochii pe un băiat bun.

Își închise ochii așezându se înapoi pe canapea, Începând sa își maseze tâmplele.

                  — Deci nu-mi vine sa cred! Nu-l credeam în stare de așa ceva. De aceea întreba de Jennie? Vroia să vorbească cu sa de Jungkook?

                   — Daca a cerut asta, înseamnă că Jennie știa că- Domane ce prietena mi-ai dat pe cap! Cum sa facă așa ceva? Practic l-a vândut pentru o seara?

                      — Iubito, nu știu ce are in cap femeia aia dar sa nu te mai prind cu ea.
    
                      — Nici de nebună nu aș mai vorbi cu ea. Beomgyu...îți dai seama prin ce clipe a trecut Jungkook..? Sper să-l mănânce draci pe acel nenorocit.. ia marcat inocența. 

Beomgyu oftă lung mai apoi luând o pe fata in brațe străgand o la pieptul lui mângâind o pe cap.

                — Stai liniștită iubito, Yoongi nu o sa se mai apropie de Jungkook daca noi o sa fim cu el. Este acum in siguranță alături de noi.

                  — Sper asta.. nu vreau sa mai sufere, este prea inocent pentru lumea asta, iubitule..

Șopti Hyea străgandu l mai mult pe băiat în brațe.


Il voi proteja

Il voi proteja

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum