Capitolul 4

2.4K 201 49
                                    

JUNGKOOK

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

JUNGKOOK

Sunt cu ea de doar câteva ore și se poarta cu mine ca și cum ar fi toată viața lângă mine.

Se poartă atât de frumos cu mine pe lângă Jennie. Ea nu mă îngrijea mai deloc, chiar mă bătea pe motiv că sunt prea copilăros și naiv.

Nu eu am cerut așa..nu am vrut sa am aceea traumă ce m-a afectat în acest hal încât să dobândesc această boala.

Este un chin pentru mine..mai ales la școală. O dată intrasem in little space la școală.. țin minte că toți râdeau de mine, mă batjocoreau, îmi doream in unele momente sa mor și să scap de acest chin.

                  — Jungkook, a fost bună mâncarea? Te-ai saturat?

Îmi ridic privirea din farfurie către ea care mă privea zâmbindu mi cald.

Vocea ei mă calma așa de mult..
Îmi placea la nebunie vocea ei dulce și liniștitoare.

Poate, datorită ei, o să mă vindec o data pentru totdeauna.

                   — Da, mulțumesc mult pentru mâncare. Chiar aveam nevoie.

Ieșisem din Little space, eram normal acum, mă mir și eu că am făcut o așa de repede.

                  — Văd că vorbești mai clar și matur. Ești în big space?

Eu doar dau afirmativ din cap zambindu i. Nu era prea mare diferență între mine în big și little space. Tot așa eram, doar că mai puțin matur.

                     — Păi mă bucur atunci, haide să-ți pregătesc camera. Ai noroc că mai avem una.

Mă încrunt puțin la spusele ei. Mi-a zis că doarme cu mine in seara asta..

Deși alți little uită ce spun sau fac când sunt în little space, eu îmi pot aminti orice cuvânt și gest.

Deși..are puțină dreptate..cum ar putea să doarmă cu un străin? Mai ales că are și iubit..

Of, la ce te-ai putut gândi Jungkook? Ești așa de Prostut.. trebuie sa fi mai atent când ești little.

                 — Sigur..haide.

Spun mai mult șoptit întristându mă puțin. Chiar as fi vrut sa dorm cu cineva..

Ar fi fost prima data în 3 ani de când murise bunica mea. Doar cu ea mai dormeam.

Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum