Capitolul 32

1.6K 168 59
                                    

     

             — Nu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

      
      — Nu.

      — Dar-

      — Nu. Nu este nu, Yoongi. Sa nu te prind ca vei face așa ceva! Niciodată nu o sa te iert dacă vei renunța la viața ta pentru mine!

Strigă Hoseok având lacrimi în ochii. Nu, cu siguranță nu vroia să se întâmple asta. Era de o mie de ori mai bine să moară el decât să știe că Yoongi a murit pentru el.

Nu suporta acest gând..de ce nu putea să fie altcineva compatibil cu el? De ce nu se putea să fie altă persoană?

      — Hoseok..nu mai este mult timp. Știi că starea ta se înrăutățește tot mai mult..te rog accepta, iubire..te vreau bine și fericit.

      — N-Nu pot Yoongi! Nu vreau, nu se poate să mori din cauza mea! Nu mai bine luăm inima lui Jungkook? Mai bine așa, nu vreau sa te pierd..

Căzuse în genunchi in fața băiatului continuând să plângă. Yoongi se uită trist către iubitul său, așezându se și el lângă Hoseok străgându l strâns în brațe.

         — Nu mă vei pierde prostuțule. Mereu voi fi aici.

Arată spre pieptul său, mai apoi îi luă chipul în palme ștergându i lacrimile.

          — Va fi chiar plăcerea mea ca inima mea să bată în pieptul tău. M-aș simți onorat când ea va bate la propriu pentru tine. Voi fi așa fericit când îți vei găsi pe altcineva și veți fi împreună. Dacă ar fi să fi împreună cu o fata, promite mi că vei avea cel puțin doi copilași cu ea. Pentru mine.

Hoseok începuse să plângă si mai tare când îi auzise dorința băiatului, neputând să țină frâu lacrimilor ( și autoarea plânge acum, lume 😭🖐️)

          — E-Eu..N-Nu voi putea face asta! Nu voi găsi pe nimeni ca tine.

          — Ba da, vei putea. Promite mi ca vei face asta. Te rog, e ultima mea dorința.

Îl strânse puternic pe băiat în brațe, nevrând să îi mai de-a drumul. Îl durea atât de mult inima..nu putea exprima durerea ce o simțea acum.

           — Când voi știi că voi găsi pe cineva potrivit?

Îl întrebase băiatul pe cel mare care zâmbise ușor. Îl sărutase pe frunte mai apoi zise:

            — Inimioara noastră, va știi la momentul potrivit cine ne este destinat, iubirea mea.

( Aduceți șervețele va rog. Am nevoie, mulțumesc 😭😭😭)

Își ascunse chipul înlăcrimat în pieptul băiatului șoptind

               — Te iubesc Yoongi..te iubesc si te voi iubi pentru totdeauna. P-Promit că îți voi îndeplini dorința, dacă voi fi împreună cu o fata.

                — Și eu te iubesc, scumpul meu. De-abia aștept să te văd fericit..

Șoptește și Yoongi, mai apoi își unise buzele cu ale iubitului său, vrând să profite cât mai mult de ultimile ocazii când îi putea simți aroma buzelor sale dulci.

Avea mai apoi să o contacteze pe Hyea pentru a o ruga ceva..

***

După ce Hyea se despărțise ușor din sărut, îl prinse pe băiat într-o altă îmbrățișare, mângâindu l pe cap pe Jungkook.

Îi era așa de frică pentru little ul ei micuț..nu vroia să pățească nimic.

        — Mommy, îmi e somn..dormi cu mine?

        — Des-

Atenția celor doi fuse căpătată de telefonul fetei care începuse să sune. Hyea îi făcuse semn lui Jungkook să se ducă în camera sa, băiatul imediat aprobând și plecând.

Îi era un număr necunoscut, chiar dacă nu răspundea la astfel de numere, totuși acum o făcuse.

           — Alo?

           — Înainte să închizi, sau să întrebi de unde am numărul tău și cum l-am obținut, te rog asculta mă.. și da, sunt eu tipul de mai devreme Yoongi.

          — Cum de-

           — Doar nu întreba, bine? Uite, poate ți-ai dat seama după Vorbele lui Hoseok, dar îți mai spun eu o dată. Aveam nevoie de inima lui Jungkook pentru a face o operație de transplant cu Hoseok care are probele la inimă încă de când se născuse. El se născuse prematur.. se confruntă de anii buni cu problemă asta, dar el niciodată nu îmi spusese. Culmea, eu știam și încercam din răsputeri să găsesc pe Cineva compatibil cu el.

             — Yoongi..

              — Lăsa ma sa termin. Așa, în seara când am avut grijă de Jungkook, venisem beat la el și exterem de supărat și nervos pentru că nu găseam pe nimeni. A urmat mai apoi să-l violez într-adevăr din cauza nervilor acumulați, iar după ce adormise sau leșinase din cauza fricii, cred, i-am luat probe de sânge sperând că el să fie cel căutat. Spre bucuria mea, așa a și fost. Urma să îl iau Imediat, dar tocmai atunci, sănătatea lui Hoseok începuse să se agraveze din ce în ce mai mult, așa fă am fost nevoit să mă întorc la el. Dupa ceva timp.. din nou m-am întors aici pentru al lua pe Jungkook și de aici..cred că știi povestea..

Hyea era pur și simplu șocata, având mana la gură încercând cu greu să își abțina lacrimile.

Dacă ar fi știut motivul adevărat pentru care Yoongi a făcut toate astea.. poate nu și ar fi făcut o impresie atât de proastă despre el. Dar.. tot nu îi putea da inima micuțului ei.

         — Yoongi..chiar îmi pare atât de rău.. te-am judecat înainte de a știi povestea dar tot.. nu îți pod da inima lui Jungkook. Dacă ar fi să te ajut cu orice alt ceva, aș face o cu mare plăcere.

         — Știam ca nu vei face asta. Plus, nu de asta te-am sunat. Te-am sunat sa te rog să ai grijă de Hoseok..îi voi da inima mea..este și el un little..nu prea mai știu pe altcineva de încredere să aibă grijă de el..așa că..am apelat la tine. Chiar dacă i-am făcut rău ție și lui Jk..

Șatena privise spre camera lui Jungkook. Deși știa probabil că băiatul nu se va înțelege cu Hoseok..

            — D-Desigur. Te rog să ma anunți când va avea loc operația. Vreau sa va ajut cum pot. Chiar îmi pare rău..

             — Mulțumesc Hyea..chiar nu aș putea să te răsplătesc vreodată. Te voi anunța. Aștepta apelul meu.

Telefonul se închise, mai apoi Hyea îl îndepărta de la ureche Zâmbind trist.

              — Trebuie să îl iubească atât de mult dacă a făcut atâtea pentru el..

              — Trebuie să îl iubească atât de mult dacă a făcut atâtea pentru el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum