După câteva luni..
Zilele, săptămânile treceau, iar cei doi se apropiau din de în ce mai mult. Hyea reușise din fericire să uite de Beomgyu care nici acum nu se știa pe unde era de când Mina pierduse sarcina.
Din păcate, din cauza dureri sufletești prea mari, fata se sinucise imediat ce ieșise din spital, nesuportand durerea pierderi celui din pântecul ei dar și inima..
Jungkook intră din ce în ce mai rar în little space cea ce o bucura pe fata dar îl întrista pe băiat. Îl întrista și înfricoșa gândul că Hyea ar renunța imediat la el după ce se va vindeca.
De aceea nu ar fi vrut să se vindece niciodată.
Jungkook
— Nu știu ce să zic băieți.. îmi este așa de frică să o pierd..
Îmi ascund chipul in perna ce o strângeam puternic la piept, simțind cum inima îmi bătea exterem de rapid. Jimin și Taehyung, prieteni mei erau acum la mine încercând să mă ajute cu viața mea amoroasă mai nou..
Și la ce sfaturi îmi dădeau cei doi, îmi venea să mă arunc pe geam.
— Tu dintotdeauna ești fricos. Nu e ca și cum e ceva nou. Dar Kookie, o sa o pierzi dacă stai așa.
— Ce vrei sa spui, Tae?
Întreb fiind și mai speriat. Privesc spre Jimin care avea altă treabă se juca pe telefon. Mda..așa prieten să tot ai.
— Dacă ești prost, o sa vina altul și ți-o fura. Hyea e o Femeie exterem de frumoasă și atrăgătoare. Într-o zi, poate vine unul ca Jimin și ți-o fură.
— Ce e cu mine?
Tresări acesta când își auzi numele. Dacă stau să mă gândesc.. Tae are dreptate..dacă apare un tip așa guraliv la Jimin și o cucerește pe Mommy? Nț, nu pot permite asta.
— Învăța l pe Kookie cum sa cucerească pe Hyea.
Înghit în sec punându mi mai apoi mâinile în cap. Băieți ăștia clar aveau să ma omoare..o sa ma omoare sută la sută.
— Simplu. Du-te da-te pe lângă ea, după mărturisește ce simți pentru ea. Dar să fie cât mai sentimental. Vezi tu ce improvizezi. După, cucerește o atât de tare cu cuvinte, încât să cadă la picioarele tale, faceți un copil, va căsătoriți, mai faceti încă doi, trei copii și aia e.
— Doamne ferește, Jimin. Kookie este un little, nu un play boy ca tine! Ăsta de-abia are curaj să o pupe pe obraz. Dar..poate o sa își facă curaj să facă și un copil cu ea. Ar merge un nepoțel.
— Cu ce am greșit să am astfel de prieteni?
Zic dintr-o dată cei doi privind confuzi spre mine. Oftez puternic mai apoi mă ridic din pat deschizând ușa.
— Cred că mi-ați dat destule sfaturi. O sa ma descurc eu cu ea. Puteți pleca, trebuie să vină de la facultate.
Cei doi se ridicasera și ei din pat, Taehyung trecând pe lângă mine însă Jimin se oprise in dreptul meu, scoțând ceva din buzunar și dându mi l mie.
Ce naiba-
— Dacă nu vrei un copil de acum, măcar să vă protejați. Și ah, să o lași pe ea să te domine, tu nu prea cred că ești priceput la treburi de-asta.
Mă uit către el ca la felul paișpe mai apoi plecase și el după Taehyung. Curios deschid pumnul Văzând un mic pliculeț. Ce-
Imediat îl arunc când realizasem ce era fiind tot roșu în obraji. De unde naiba avea Jimin așa ceva la el? Mbine..nici nu ar mai trebui să întreb asta..
— Doamne Jimin! Nu am nevoie de prezervativ!
Strig după tine, chiar dacă nu mă auzeai fiind tot roșu. Ce gânduri poate avea tipul ăsta! Nu îl înțeleg chiar deloc. Sa iubești nu se rezumă doar la sex
Totuși..îmi amintisem de întâmplarea de acum câteva luni, din baie mă făcea să intru în pământ de rușine.
Mommy credea că dacă eram little, nu o să-mi amintesc. Păi ei bine..îmi aminteam tot de la început sfârșit. Dar am preferat să ascund asta de ea.
— Pot spune că are o gură aurită.
Șoptesc zâmbind însă imediat îmi scutur gândurile pentru că mereu când mă gândeam la aceea întâmplare mi se strângeau pantaloni. Aish tu, Jungkook. Hoseok te-a prostit de tot.
Imediat cum auzisem ușa ca se deschise, ies din cameră, aducându mă în brațele ei când o văzusem. Îmi fusese atât de dor de ea..aproape toată ziua am fost despărțiți.
— Mommy, mi-a fost atât de dor de tine.
Simt cum mă luase și ea ușor în brațe după ieșise din îmbrățișare. Privesc spre chipul ei văzând că era ușor palidă
Ce se întâmplase..?
— Mommy.. ești bine? S-a întâmplat ceva?
— Kookie..tu mai ai un frate..
O aud cum șoptise, observând că în mână avea o scrisoare mai veche și uzată. Dar stai..cum adică..mai am un frate? Eu știam că sunt singur la părinți..
Simțisem cum inima îmi bătea tot mai rapid. Eram oarecum bucuros că nu eram singur pe această lume..dar și confuz..
Eu când stătusem la părinți mei nu aveam nici un frate..nici nu se pomenise de așa ceva..
— Dar..tu de unde ai aflat asta..?
— A-Apartamentul lui Yoongi.. am fost cu Hoseok acolo după facultate pentru a face curat si a și aduna lucrurile.. într-o cutie mai veche am găsit o..Kookie..eu, am citit o. Era..de la mama ta..
Dacă va mai amintiți, într-un capitol Yoongi i-a spus tatălui lui Jungkook ca fiul său trăiește. :)))Și io mă bucur că am putut sa scriu, mi-am găsit puțin timp :))
CITEȘTI
Love Me, Mommy ✔︎
Fanfiction- Îmi este frică de ziua când mă voi vindeca.. - De ce? Ar trebui să fi fericit că nu vei mai fi un little. Zâmbesc strâmb la aceste cuvinte după continui. Trebuia să o fac o dată și o dată.. să i spun..nu mai puteam tine în mine, la naiba.. - Dar...