Capitolul 38

1.7K 175 60
                                    

Hyea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Hyea

    — Sincer..nu aș fi crezut niciodată că Hoseok este fratele tău, Jennie..

    — Mai nimeni nu știe. Dar hai să lăsăm trecutul în urma..sincer îmi pare rău pentru ce i-am făcut lui Jungkook..tu mi-ai tratat fratele frumos din câte am înțeles.

Aprop printr-o mișcare a capului mai apoi îmi scot cheile de la apartament. Îi lăsasem pe cei doi singuri. Aveam încredere în Jungkook ca vor fi cuminți și nu vor face prosti.

Fusesem sa ma întâlnesc cu Jennie, care se pare că era sora lui Hoseok. Dacă tot venise mai devreme în Seoul, putea să îl ia de acum.

Intrate în apartament,  observasem că era destul de liniște, iar sufrageria era curata. Hmm.. bun.

Îmi pun haina în cuier, în timp ce Jennie se descalță, la fel făcând si eu.

  — Parcă e prea liniște.. băieți dorm?

  — La cum îl știu eu pe Jungkook cu siguranță-

Mă opresc din vorbit când auzisem ceva foșnete din bucătărie. Oftez puternic privind spre Jennie.

   — Off, sper ca nu au dat foc la bucătărie. Haide acolo. Pun pariu că se află acolo.

Bruneta dăduse din umeri mai apoi îmi făcuse semn să merg înainte eu asta făcând cu ea în urma mea.

Vroiam să întru dar mă opresc la ușă când auzisem niște vorbe care ma șocasera pur și simplu

   — Te-ai excitat?

   — Cled ca da..simt cum ma stlang pantaloni..

    — Doamne ferește, ce fac ăștia doi?

Mă întreb șocată mai apoi întru la câteva secunde în bucătărie parcă înghețând în loc. Pe lângă dezastrul ce era în ea, îl văd pe Hoseok in genunchi in fața lui Jungkook, gata să îi de-a pantaloni jos.

Scap pungă din mana fiind prea șocată de imaginea din fața mea. Îi las si eu o dată singuri acasă și ei ajung să își facă blowjob?

Dar întrebarea mea e, de unde știau EI de așa ceva.

Mă uit spre Jennie care era și ea șocată mai apoi se întoarse spre mine zicând repede.

   — E vina lui Yoongi. Yoongi mi-a prostit fratele. Uite ce face din cauza lui.

Sincer..cred că avea puțină logică dacă știa Hoseok de așa ceva..

Tușesc fals mai apoi mă apropii de ei, Hobi între timp ridicându se în picioare.

    — Pot întreba, ce faceți voi doi aici?

    — M-Mancale! Lui H-Hobi îi ela foame..ial dacă tu nu elai acasă am vlut să îi fac eu..

Mă uit spre aragaz văzând că într-adevăr pe foc era o oală cu ,, mâncare". Mă duc oprind rapid aragazul. Măcar am ajuns înainte de a da foc la apartament..

Mai erau și în little space. Asta cred că explică și puțin ipostaza lor.

    — Și, de ce Hobi era în genunchi in fața ta, gata să îți de-a jos pantalonii?

    — E-El v-voia s-sa..

    — Să..?

O văd cum Jennie trecuse pe lângă mine și îl luase pe Hoseok dupa gât.

     — Hyea, nu îi bagă în seamă. Ți-am spus că Yoongi l-a prostit exterem de mult pe Hoseok. Iar dacă ei mai erau și little, cred că ar fi fost normal sa se întâmple asta

     — Tu te auzi ce spui? Cum sa fie normal? Dacă nu veneam la timp, Hoseok i-ar fi făcut un blowjob lui Jungkook!

      — Blowjob? Ce e ăla?

Mă întrebase Jungkook care privirea inocent spre mine. Bravo Hyea. Acum explică i unu little ce este un blowjob.

       — O să afli când mai crești. Jennie, îl poți lua pe Hobi, a fost frumos să stea cu noi.

      — Uh, Desigur. Poate o sa mai venim.

Când cei doi plecaseră și rămăsesem doar eu și Jungkook în bucătărie fără să vreau îmi duc privirea spre pantaloni săi.

Îmi închid ochii, mai apoi îmi dau o palmă ușoară peste fața. Doamne.. Hoseok mi-a stricat băiatul.

       — Mommy..e-eu-

       — Cum ați ajuns în aceea ipostază?

       — H-Hoseok vroia o acadea și-

        — Gata, mi-am dat seama nu mai e nevoie de detalii. Jennie a avut dreptate când a spus că Yoongi l-a stricat pe Hoseok.

Oftez puternic. Nici nu vreau sa știu în ce fel i-aș fi găsit dacă mai întârziam câteva minute. Nici nu vreau.

Îl văd pe Jungkook cum se apropiase Mai mult de mine având privirea In jos în timp ce se juca cu degetele.

Oftez ușor mai apoi te iau în brațele mele având mâinile sub coapsele tale, ridicându te pe blat eu fiind între picioarele tale.

Privesc spre tine zâmbind ușor mai apoi te mângâi pe cap.
   
     — Off, little ul meu prostuț și excitat se pare..

Șoptesc ultima parte când îți simțeam erecția. Poate te aș fi ajutat...dar nu vroiam să te stric. Totuși mă întreb, își amintea ce se petrece când e little?

      — Babyboy, tu îți vei aminti aceste fapte când vei ieși din little space?

Văd că stătuse câteva secunde pe gânduri mai apoi dăduse negativ din cap.

Privesc în ochii tăi ce erau atât de inocenți..oh doamne cum as putea sa îți rezist acestei priviri..? Nici beomgyu nu avea un așa efect asupra mea.

      — Mommy..mă dol pantaloni..

      — Știu scumpule..dacă ești excitat, este normal.

       — D-Dal nu îmi place! Se simte așa de ciudat..

       — Ești prea inocent pentru lumea asta. Mă jur ca inocența ta, o sa ma bage în pamant. Haide sa faci o baie. Îți va trece scumpule.

       — Faci și tu cu baie cu mine Mommy..? Te log..

Înghit în sec. Poate se referă să îl ajut sa se spele.. până la urmă era un little.

       — Bine scumpule, hai spre baie

Îmi întind mâinile spre tine, tu sărind imediat în brațele mele. Tresar puțin când îți simt membrul împins în abdomenul meu dar nu spun nimic.

Simt cum te apleci la urechea mea și îmi șoptești:

        — Te ubesc Mommy.. mult mult de tot.

Zâmbesc ușor și te mângâi pe spate mergând cu tine spre baie

        — Și Mommy îl iubește pe Babyboy..nici nu ai habar cât de mult, Prostuțule.

Îi aud micile chicoteli, mai apoi își ascunse Chipul în scorbura gâtului meu, străgându mă mai mult în brațe.

Aish.. băiatul ăsta mă ucidea..după trebuia să fac curat in bucătărie.

Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum