Hyea intrase în camera lui Jungkook văzând că era în pat așteptând o cuminte. Zâmbise ușor către el mai apoi se așezase în pat mângâindu l pe cap, băiatul închizând ochii, așezându se mai apoi între picioarele fetei având căpușorul pe pieptul ei, Locul lui preferat de dormit.
Îl sărută părintește pe creștetul capului, străgându l mai bine pe băiat la pieptul ei
- Mommy îl poate întrebă ceva pe Babyboy?
Îi era sincer frică de reacția lui Jungkook dacă i-ar spune că ar mai avea grijă de încă un little..și acela fiind și iubitul lui Yoongi..
Jungkook își ascunse chipul în micul decolteu al fetei, vrând atenție din partea sa, fiind intrat în little space. Ceea ce nu o m ai făcuse de ceva timp.
- Desigul Mommy.
Abia se auzise Jungkook ce încerca subtil să intre mai mult în decolteul fetei care era îngândurata și nu prea bagă în seamă ce face little ul.
- Oh, deci micuțul meu băiețel s-a întors. Mă bucur..
Șoptise în timp ce îl mângâia pe băiat pe spate.
- Mommy..ar vrea să își întrebe băiețelul dacă..ar fi de acord să mai vină și un alt little să stea cu noi..
Imediat Jungkook se ridicase în fund privind spre fata șocat. Cum adică să vina un alt little? Vroia să îl înlocuiască?
Speriat de acest gând imediat îi sărise fetei în brațe începând să lacrimize, încolăcindu se în jurul fetei.
- M-Mommy..t-te log.. N-Nu ma palasi. Eu nu vleau sa plec de lângă tine. Te log, dacă te-am supălat cu ceva, ialta mă..dar nu mă înlocui. Eu te iubesc mult mult mult mult de tot Mommy..n-nu renunța la mine..
Parcă inima fetei crăpase puțin când îi auzise suspinele băiatului din brațele ei. Îi luă chipul în mâini, începând să îi sărute toată fața, chiar dacă lacrimile încă să scurgeau pe obrăjori săi
- Prostuțule..tu te auzi ce spui? Niciodată, dar niciodată să nu mai spui asa ceva. Mommy, nu va renunța niciodată la băiețelul ei..- D-Dal...ai spus că va veni alt little.. E-Eu nu vleau sa vina! Mi te va fula!
Spuse printre suspine, Hyea privind tristă către el, ștergându i lacrimile după obraji ce continuau să cadă fără încetare.
- Nu spune asta.. nimeni nu mă va fura. Mommy este doar a ta. Plus..litte ul are și el pe cineva, Trebuie doar să stea cu noi, și să i dau si lui puțină atenție. Atât
Jungkook dăduse rapid negativ din cap, străgând fata cu toată forța sa în brațe. Nu, categoric nu vroia ca atenția fetei să nu mai fie doar a lui.
- Atunci să-i acolde stăpânul său atenție. Tu eti doal a mea!
- Scumpule..nu fi așa.. little ul este bonlav la inimioara și cel care are grijă de el îi va da inima..
De această dată, băiatul era puțin trist pentru acel little când auzise asta. Dar tot nu vroia să stea cu Mommy a lui.. era oare prea egoist?
- Oh.. nu știam..dal.. tot nu vleau sa vina aici și să i acolsi lui atenția mea..
- Pune te și tu in locul său. Tu cum ai fi dacă eu ar trebui să îți dau inima pentru a fi bine? Și să știi, nu aș ezita nici o secundă să ți o dau.
Nici nu vroia să se gândească la așa ceva. Se întrista, străgându și năsucul, Hyea chicotind ușor la Chipul băiatului ce era îmbujorat în obraji săi.
- Plomoti că dacă vine aici..nu o sa mă uiți?
Hyea mângâie ușor băiatul pe păr, dând afirmativ din cap. Oricum nu ar avea cum să uite o astfel de dulceață ca Jungkook.
- Promit, Babyboy.
Își ascunse înapoi chipul în decolteul fetei, care începuse să râdă când văzuse unde își băgase băiatul față.
- Yaa! Kookie, unde îți bagi capul?
- Îmi place aici. Ete moale si cald.
- Ești un little pervers.
- Ce înseamnă pelves?
Întrebă Jungkook ridicându și capul puțin pentru a privi spre chipul celei ce o ținea în brațe.
- O să afli când mai crești, Babyboy.
Îi răspunse Hyea zâmbind băiatului care o săruta pe piept, imediat băgându și capul la locul său, adormind la scurt timp când fata încă continua să îl mângâie pe spate.
Peste câteva zile..
Yoongi privea zâmbind ușor către iubitul său, având mana intra lui. Erau gata să intre in sala de operații, fiind acum într-un salon, amândoi îmbrăcați în haine de spital.
Tocmai..își petreceau ultimele clipe împreună.
- Chiar.. trebuie să se întâmple asta? Mai bine mor eu decât tu..
- Eu ți-am promis că voi plăti orice preț pentru a te știi în viața.
- Dar..nu Așa.. eu vroiam să te știu în viața, lângă mine..
Se apropie mai mult de iubitul său, luându i chipul în mâini și sărutându l lung. Îl iubea atât de mult încât viața lui, era un nimic când venea vorba de Hobi al său.
Se despărțise din sărut, având frunțile lipite, unul de altul.
- Ai grija ca ai să te ți de o promisiune. Până când va veni sora ta după tine..sa stai cuminte cu Hyea, bine? După Vreau să îți faci o nouă viață, să fi fericit.
Hoseok îi mângâie ușor obrazul lui Yoongi având lacrimi în ochii. Îi va fi atât de dor să-i mângâie obrazul fin.
- O să ma țin de promisiune, o sa am grija de inima ta. Îți promit și asta..
Îl strânse puternic în brațe pe Yoongi, mai apoi se despărțise ușor din îmbrățișare când ușa salonului se deschise lent pe ea intrând doctorul, în urma lui fiind Hyea care le zâmbea celor doi ușor.
Yoongi zâmbise când văzuse ca fata se ținuse de promisiune, și venise pentru a nu l lasă singur pe Hoseok prin spitale.
Acum putea să moară liniștit..
Vreau sa ma axez mai mult pe ,,Love me Mommy" :)))
CITEȘTI
Love Me, Mommy ✔︎
Fanfiction- Îmi este frică de ziua când mă voi vindeca.. - De ce? Ar trebui să fi fericit că nu vei mai fi un little. Zâmbesc strâmb la aceste cuvinte după continui. Trebuia să o fac o dată și o dată.. să i spun..nu mai puteam tine în mine, la naiba.. - Dar...