Capitolul 14

2.1K 182 45
                                    

             — Haide, e o afacere bună! Îți dau 1

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

             — Haide, e o afacere bună! Îți dau 1.000.000$ pe el. Ce mai vrei de atât? Bani ăștia, nu i-ai făcut nici cât timp ai trăit tu.

              — Omule, e fiul meu. Și așa sunt închis aici, nu am ce face cu bani.

               — Nu o sa mai fi închis dacă accepți. Știi că ai evadat dar ai fost imediat prins.

Bărbatul dădu din nou negativ din cap, asta făcându l pe brunet sa se enerveze, dar se abținea cu greu să nu îl și pocnească.

                  — Nu..nu l-am mai văzut de la 8 ani.. Destul că i-am traumatizat copilăria, poate că el nu își mai amintește de mine, e mai bine așa, dar tot nu îmi vând unicul fiu nu e un obiect.

                      — Și dacă ți-aș spune, că fiul tău mare este în viață și nu e mort?

Își mușcă ușor buza de jos dând din cap negativ. Nimic nu l-ar face pe bărbat să își vândă fiul unui obsedat.

                     — Poți să mă minți cu ce vrei tu. Poate că sunt un criminal, dar inca sunt tata.

                      — Ihhh nu mai poate omul să facă afaceri. Bine, nu-l da de vorbă bună. Îl iau singur. Oricum, acum sta cu o fata va fi mult mai ușor.

Se ridică de la masă plecând fara sa mai privească înapoi, ignorând strigătele bărbatului.

                    — Yaa! Min Yoongi, obsedatule, nu te atinge de fiul meu!
         
Strigă după el, însă fără succes.
Își puse mâinile în cap, închizându și ochii șoptind.

                      — Sper că aceea fata va avea grijă de el... I-aș rămâne dator toată viața..doar puțin să ies eu de aici.

                           ***

Hyea ieși din baie, având un prosop pe cap, fiind îmbrăcată lejer observându l pe Jungkook in aceași poziție pe care îl lăsase.

                  — Babyboy? Ești bine?

Se apropie ușor de pat, așezându se pe marginea sa, mângâindu l ușor pe spate pe băiat.

                  — Micuțule, Ya, ce ai pățit?

                   — Vleau sa stai cu mine.. Dal tu ai plecat, Mommy.. te-am supălat cu ceva?

Întreba Jungkook încă având fața în perne nevrând să se uite la fata.
    
                      — Yaa babyboy, tu niciodată nu m-ai supăra. Am fost doar sa fac un duș.

Jungkook își ridică chipul din perne uitându-se la fata zâmbid

                       — Atuci... Mommy sta cu babyboy?

Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum