Capitolul 18

2.1K 188 165
                                    

Beomgyu oftă puternic privind spre ușa din fața lui vrând să intre însă soneria telefonului îl întrerupse răspund fara să se mai uite

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Beomgyu oftă puternic privind spre ușa din fața lui vrând să intre însă soneria telefonului îl întrerupse răspund fara să se mai uite.

                Alo?

                — Ce face scumpul meu prieten?

Își dăduse ochii peste cap auzind vocea celui de la celălalt capăt al telefonului, vrând să-l închidă imediat însă..

                   — Am auzit că te-ai despărțit de Hyea. Mare păcat. E singurica acum?

                   — Nu te prosti, las-o in pace pe ea. Pe mine ai draci.

                    Uhh, nu chiar. Doar iau ce Vreau de la ea și o voi lăsa în pace, stai liniștit.

                    — Asculta aici-

Se opri din vorbit când auzi un scurt bipait oftând puternic când băiatul ii închise telefonul in nas, murmurând ceva pe sub barbă intrând mai apoi în apartament.

                             
                               ***

Se uită fericit la poza ce io făcuse acum 8 ani fiului său zâmbind către ea mai apoi inspirând adânc aerul liber de afara ce ii lipsea de atât de mult timp.

Aștepta aceasta clipă, clipă când va fi liber. Îi era așa de dor de fiul său ce acum nu mai era un copilaș, era un adolescent in toată regula.

                       — De abia așteapt sa te vad Kookie Mi-a fost dor de tine.. pun pariu că și ție, fiul meu.

Șopti bărbatul mai privind o data spre poza, băgând o inapoi in buzunar luându și bagajul, prioritatea lui de acum, fiind fata ce avea grijă de băiatul lui.

                               ***

            — Babyboy, haide vino. Trebuie sa faci baie.

             — Nu! Nu vleau! E lece și udă!

Hyea oftă puternic auzind protestele micului Little ce trebuia să facă baie fiindcă se făcuse tot de noroi când alunecase, căzând într-o baltă făcută de zăpada topită pe trotuarul din fața blocului.

Daca nu era Little, ar fi rezolvato imediat, însă băiatul intrase în Little space.

              — Nu îți mai dau dulciuri.

             — Nu! Tot nu fac baie

              — Dar Jungkook! Uită te în ce hal ești. Zici că ești un porcușor. Trebuie sa te cureți, haide.

Jungkook stătu câteva secunde pe gânduri mai apoi se analiză pe el Văzând că era plin de noroi.

                 — Tot nu fac baie. Ete udaaaa!

Little ul nu mai stătu o secundă pe gânduri și fugi in camera lui, Hyea fiind urma sa.

                  — Jeon Jungkook! Daca nu treci imediat în cadă, nu mai primești dulciuri o lună.

                   — Dal Mommy..nu vleau sa fac baie in cada, sigul.. îmi e fica.

Șopti băiatul jucându se cu degetele de la mâinile sale, având privirea in jos.

Hyea se încruntă puțin când auzi că băiatului ii era frică să facă baie singur neînțelegând de ce..

                  — Kookie..îmi poți spune de ce..?

                  — C-Chetia aia de A-Atuci..s-a pletecut când eu mă d-dusesem sa fac o baie cu s-spuma.. D-De aceea îmi e fica de baia in c-cada..

Spuse băiatului printre lacrimile ce își făceau apariția pe obraji săi palizi.

Regreta de o mie de ori că pusese aceea întrebare, luându l imediat pe băiat în brațe fara să-i pese că băiat care izbucni mai tare in plâns.

                   — Kookie...îmi pare așa de rău că am pus aceea întrebare. Daca știam, nu o făceam.

                    — Mommy te log nu mă lăsa nițiodata sigul..

                    — Micuțul meu băiat..promit că nu o voi face. Dar..tot trebuie sa faci baie.

Jungkook o strânse pe fata mai mult în brațe ascunzându și chipul în scorbura gâtului ei, Hyea putând să-i simtă respirația calda pe gâtul ei făcând o să simtă fiorii pe șira spinării.

                    — Mommy..

                    — Da babyboy?

                    — Asuta mă tu sa fac baie. Te ooog.

Hyea își mări ochii privind spre băiatul ce își rezema capul de ea, având ochii închiși.

                     — Babyboy, asta nu se poate.. daca vrei, faci un duș, Dar singur.

                      — Dal..de țe nu se poate?

                      — Păi, e rușine. Eu sunt fata și tu băiat. Nu te pot vedea gol.

O strânse mai mult pe fata in brațe, nepăsandu i că și pe ea avea sa o facă de noroi.

                     — Înte noi sa nu fie lusine.. eu nu am țe ascude de mommy. Eu te las sa mă vesi gol.

                     — Babyboy..iubita ta ar trebui sa te vadă așa, când vei avea una.

                      — Atuci..fi ubita mea ca sa mă poți vedea gol.

Hyea roși puțin auzind spusele băiatului, îndepărtându puțin de Jungkook care privirea inocent către ea.

              — Babyboy..eu..am..iubit.

              — Ba nu e adevălat! Hyung va avea un bebe cu altă fată, nu mai poate fi ubitul tău. Eu pot fi.

               — Kookie, ești Little acum, nu ști ce spui sau faci. Haide..sa vorbim când ești în apele tale.

Jungkook se apropie mai mult de fata care înghiți în sec dându se mai in spate fiind lipită de perete de către băiat.

Hyea se uita in ochii băiatului, care își așeză o mana pe obrazul fetei, care simțea cum toate căldurile o apucau.

                  — B-Babyboy, C-Ce faci?

Băiatul îi mângâie ușor obrazul cu degetul mare, privirea căzându i pe buzele fetei.

Se uită mai apoi în ochii fetei șoptind

                     — Iubește-mă Mommy

Șopti băiatul mai apoi își lipi buzele de ale fetei.

Șopti băiatul mai apoi își lipi buzele de ale fetei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Love Me, Mommy ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum