Bölüm çok geç geldi farkındayım umarım terk etmemişsinizdir beni...Bu fici çok seviyorum tıkandığım zaman üzülüyorum :(
Jungkook'a kızmayın 😿
-Flashback-
16 eylül 2013
Seni henüz yeni tanıyorum. Kim olduğumu bilmiyorsun, hatta senin günlerinde var olduğumu bile. Bir köşede ya da bu odada oturduğumu ve gizlice seni gözlemlediğimi hayal etmiyorsun. Seni tanımıyorum, ama sen, birkaç yıldır var olduğunu unuttuğum bu ateşi içimde uyandırdın. Elimden geldiğince gizlice seni gözetledim. Seni korkutmak istemiyorum hayatında gizli ruh olmak istiyorum. Odanın köşesinde sandalyemde oturmak bile beni rahatsız ediyor. Beni titretiyorsun. O katil gülüşün beni öldürüyor. Koridorda duyduğum ses beni titretiyor.
Jimin okuduğu mektubu yavaşça katlayarak bir diğer mektuba uzandı
25 ekim 2013
Günler geçtikçe, seni uzaktan tanımayı öğrendim. Ve zihnim orada olduğunu anladığında, vücudumdaki hafif bir titremeyi bastıramıyorum. Nasıl biri olduğunu ya da ne olduğunu bilmiyorum ama üzerimde yıkıcı bir etkiye sahipsin. Rüyanda kollarında olduğumu ve seni tekrar görmeyi bekleyemediğimi gördüm. Ve sonunda gözlerimin önünde yeniden ortaya çıktın. Jest ve tutumlarınızın her birine konsantre oluyorum. Sinir bozucusun. Yüzünüzün detaylarına bakıyorum, kalın siyah ceketin içinde başımı döndürüyorsun
Sonra ellerine bakıyorum.
Kesin ve zarif. Aklım dolaşıyor ve başlangıçta fark ettim ki bu elleri, ellerimde hayal ediyordum.
Jimin artık kaç tane okuduğunu sayamadığı mektupların arasından rastgele bir tane daha seçti
21 mayıs 2016
Beni deli ediyorsun. Bilmiyorsun ama sen benim hayalimsin. Kusursuzca bakımlı sakalın beni uyandırıyor ve onunla çevrili dudaklarınız aklıma geldikçe kalbim kanat çırpıyor. Gözlerinin içine bakmaya cesaret edemiyorum, fark edeceğinden korktuğum gibi, ama aynı zamanda - özellikle - kendi tepkilerimden korktuğum için.
Etkileyicisin Kim Taehyung, orada oturuyorsun, benden sadece birkaç santim uzakta.
Kendimi itilmiş hissediyorum. Sanki vücudundan gelen ısı benimkiyle mıknatıs gibi davranıyor. Ayağa kalkıyorsun, parfümün bir süre geride kalıyor. Kokuna duyarlıyım. Rastgele başımı çeviriyorum ve yüzünü inceliyorum; mükemmel çizilmiş.
Sonra geri geliyorsun, sakin bir şekilde oturuyorsun ve yandan bir bakışla gözlerim bileklerini buluyor. Sert ön kolların koyu kadife ile zarif bir şekilde kaplanmıştır. Kalbim göğsümün içinde hızlanıyor. Dünyayı umursamıyormuş gibi davranıyorum. Yine de yanaklarım kızardı ve ellerim bana çok yakın olan ellerinin benimkilere sürtünebileceği fikri karşısında titriyor. Sen, sakin ol ve ben arzunla yanıyorum. Camdan yapılmış olmasına rağmen kapıyı kapattığımı ve neler olup bittiğini henüz anlamayan hayal gücümün sana akmasına izin verdiğini hayal ediyorum.
11 mart 2017
Kafam, sen ve benim gibi iki yabancı için kabul edilemez bir düşünce patlaması. Oradasın, aklımda olanlardan habersizsin ve keşke sana şu kısa notu bırakabilsem: "Elimi tut ve dünyayı unut. Seni daha önce hiç sevilmediğin gibi seveceğim''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telepathy | Taekook
FanfictionJeon Jungkook dalgalı bir okyanustu, ona böylesine akmaktan korktuğum için olmuştu her şey. Ben şimdi korkmuyorum, nefesi nefesime karışırken bana can veren sevgilimle dünyayı karşıma alacak kadar korkusuzdum artık. Dolmasın o gözlerin bebeğim, gözl...