Aman aman aman kim geliyooorr kıskanç bir Jeongguk geliyorr~
Telepathy'yi özlediğinizi biliyorum itiraf edinn!! Arayı baya açmısım :(
Final haftamdan sağ cıktım bebeklerim alttan ders kalmazsa mezun oluyorum yani inşallah hahdjaldşa
Diğer bölümleri arayı açmadan fırlatacağımm
Son olarak biraz da reklam... Motorcycle club'a ard arda bölüm atıyorum onu da beğeneceğinizi umuyorum bir göz atmanızı isterim ✌🏻
Keyifli okumalar tatlı ay çiçekleri💘
Yorum ve oyları unutmayalım küsüyorum 😿
Çarpan kapı sesiyle tüm vücudumu titreme almış, gözlerimi sımsıkı yummuştum. Ellerim Jungkook'un yakasında yumruk şeklini almışken sanki görünmüyormuş gibi kafamı daha da geriye bastırmıştım. Cesaret edip de gözlerimi aralayamıyordum. Jungkook hala üzerimde durmaya devam ederken onun ne halde olduğunu göremiyordum.
İçeriye giren kişi de bundan zevk alır gibi geldiğinden beri sesini çıkartmamıştı. Ortamdaki sessizlik benim soğuk terler atmama sebep olurken yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum. Artık gören gördü kafasıyla cesaretimi toplayıp göz kapaklarımı ağır ağır aralayarak birkaç santim önünde duran yüzle göz göze geldim.
Bir dakika? O gülüyordu.
Dişlerini öne çıkararak gülümseyen ifadesiyle göz kenarları kırışmıştı. Yumruk yaptığım ellerim yakasında bollaştığı sırada koca bir kahkaha attı. Hareketlerine hiçbir anlam yükleyemezken omuzlarından ittirerek üzerimden kaldırmıştım. Kafamı kaldırarak koltuğun başından kapıya doğru baktığımda neden güldüğünü daha iyi anlıyordum.
Göz göze gelmemizle beraber gözlerimi devirerek sırt üstü kendimi bıraktığımda ikinci kahkaha kulaklarımda çınlamıştı. Jimin tuttuğu nefesini bırakarak dizlerine vura vura gülüyor yetmezmiş gibi yere kapanıp ayak tabanlarıyla zemine vurarak tepiniyordu. "İşicem şimdi!" Karnını tuta tuta gülmesi benim de gülmeme sebep olsa da dudaklarımı birbirine bastırarak durdurmaya çalışmıştım.
Jungkook da aynı şekilde yüksek kahkahalarıyla dizleri üzerinde gülmesine devam ederken yalancı bir sinirle "Çok komik!" diye çıkışarak elime gelen yastığı kafasına fırlatmıştım.
"Tanrım! Taehyung yüzünün halini görmeliydin!"
Göz yaşlarını elinin tersiyle silerek yüzünde hala var olan gülümsemeyle konuşmaya çalıştı Jimin. Doğrulduğum koltuktan üzerine yürüdüğümde omzuna bir tane geçirmiştim. "Gerizekalı mısın Jimin! Kalbim durdu resmen öyle dalınır mı ya!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Telepathy | Taekook
FanfictionJeon Jungkook dalgalı bir okyanustu, ona böylesine akmaktan korktuğum için olmuştu her şey. Ben şimdi korkmuyorum, nefesi nefesime karışırken bana can veren sevgilimle dünyayı karşıma alacak kadar korkusuzdum artık. Dolmasın o gözlerin bebeğim, gözl...