4/Ağır bir yük

851 61 46
                                    


Bulunduğum yerde internetim yok annemden bağlanarak düzenliyorum isşxşsşd yayımlamazsam kudururum Tae yi bol üzüntülü bölümler bekliyor 😢 

Yorumlarınız benim için çok önemli bebisler iyi okumalarr

I purple you 💜




Amerika'nın en iyi restaurantlarından birisi olan New york, Daniel' de geçirilen keyifli bir yemeğin ardından hepsi, tadını çıkardığı bu leziz yemekler için yüzlerine ''Dostum bu çok iyiydi'' dercesine bir gülümseme oturtmuştu.

''Akşam için erken dönmemize gerek yok hepimiz koreografi konusunda az çok bir şeyler biliyoruz, biraz gezsek mi?''


Namjoon'un bu sözleri belli ki hepsinin hoşuna gitmişti ki hep bir ağızdan ''Süper'' dediklerini tüm restaurant işitmişti. Son olarak tatlı servislerini bekleyen grup sessizlik içinde telefonlarına bakınıyordu. Namjoon, menajeriyle kısa süren telefon görüşmesinin ardından ''Hallettim beyler'' diyerek üyelerin telefonlarıyla olan göz temasını kesmişti. Siparişleri gelen yedi oğlan iştahları kabartırcasına tatlılarını yemeye koyuldular.

Jimin, ''Seninki daha güzel duruyor'' diyerek kaşığını Taehyung'un tatlısına batırmış kendi tabağını da Taehyung'un tadına bakması için önüne itmişti. Jin tabağını kimseye elletmiyor, Yoongi ise mırın kırın ederek beğenmediğini dudaklarını bükmüş ve burnunu kırıştırmış ifadesinden belli ediyordu. ''O kadar övgüyü haketmiyor'' dediği tatlı tabağını Jungkook ''Ben yerim'' edasıyla uzun kemikli ellerini Yoongi'nin tabağıyla buluşturdu.

Bir süre sessizlik havası kaplanan masa, Jimin'in telefonuna gelen mesaj sesiyle bölündü. Gelen mesaj Jungkooktandı. Masanın altından mesajı okuyan Jimin, kaşlarını çatarak mesajı tekrar okudu. Ardından üstünde bakışlarını hissettiği Jungkook'a baktı.

Kookie

Otele dönmemiz lazım

Kimseye belli etme, özellikle Taehyung'a
20.20

Jimin

20. 21


Gözlerini ''Tamam'' anlamında kırpan Jimin, telefonunu cebine koyarak tatlısına devam etti. 


Restaurant'ın önüne yaklaşan iki siyah jeep'e binmek üzere adımlarını attılar. ''Hey, Jungkook ve Jimin yok?''

Yokluklarını fark eden Taehyung çocukların arabaya binmesini engelledi. Arabaya doğru yönelen Namjoon ''Onlar gelmeyecek otele döndüler, biz devam edelim'' demesi üzerine şoför koltuğuna geçmiş, Jin de yan koltukta yerini almıştı. Taehyung, duyduğu cümleyle karnına tekme yemiş gibi hissetti. Yüzünün her haliyle şaşkınlığını belli ediyordu, gerçekten çok alınmıştı. Yoongi'nin ''Seni bekliyoruz burada bin artık'' uyarısıyla donuk bir surat ifadesiyle Hoseok'a dönerek ''Sen sür'' dedi. Halbuki bu Taehyung'un hiç yapmayacağı bir şeydi. Onun olduğu yerde başkasının arabayı sürmesine izin vermezdi.

Yoongi, arka koltuğa geçen Taehyung'a sataşmadan duramazdı. Dudağının kenarında duran piç gülüşüyle ''Ne yani ön koltuk için kavga etmeyecek misin?'' diyen Yoongi, karşılığında bir tepki alamayınca ''Sevdim bu halini'' diyerek yerine geçti. Suratındaki o gülümseme hala yerini koruyordu.

Telepathy | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin