23/ Yanıma yaklaşma

570 36 57
                                    

Yorum istiyorum lütfeeen🙏



Sabahın ilk ışıkları beyaz tül perdemle kavga edercesine içeri girmeye çalışıyordu. Yatağımın yanında bulunan komodinin üzerindeki yeşil çalar saatimden tek gözümün gördüğü kadarıyla saat sekizi gösteriyordu. Ne kadar geç saatte uyusam da ayarlanmış bir robot gibi tam da bu saatlerde gözlerimi açmış oluyorum daha sonra bu kadar erken kalkmamın bir anlamı olmadığını hatırlayınca gözlerimi devirerek - her ne kadar başarılı olamasam da- uyumaya devam etmeyi düşünüyordum.

Üstelik bugün hafta sonuydu!

Siktir bugün hafta sonuydu!

Yorganı tekmeleyerek çıktığım yatağımdan telefonumu bulmak için odama göz gezdirdim. Tekli koltuğun üzerinde gördüğüm tanıdık tişörtle anlık gülümsemiş daha sonra gözüme takılan yanıp sönen beyaz ışık dikkatimi çekmişti.

Namjoon hyungun evinden döneli üç gün oluyordu bu süre zarfında aramızda bir konuşma geçmemiş gibi konuşmaya devam ediyorduk tabi bu yüz yüze olmamıştı. Dün akşam beraber içmeye gittiklerinde Jungkook ve ben gitmemiştik. Ne yapmaya çalıştıklarının farkındaydım ve bu hoşuma bile gitmişti ama sevgilimle baş başa kalma fikri daha da hoşuma gitmişti. Gerçi dünden bir önceki gün de aynısı olmuştu ve Yoongi ''Siz hep böyle ayrı mı takılacaksınız?'' dese de gülerek geçiştirmiştim. Ayrıca aklımı karıştıran oydu! Ben her ne kadar 'ayıp olur gidelim' desem de bir şekilde beni ikna ederek ekmiştik hepsini.

Bugün en sevdiğim gün olan pazar sabahı için planlanmış bir kahvaltımız vardı. Birkaç gün önceden ayarlansa da bu sıralar başka önemli (!) işlerimiz olduğu için tamamen aklımızdan çıkmıştı. Gideceğimiz yerin mesafesi en az bir saat olduğundan erkenden yola çıkmak gibi mantıksız kararlar alınmıştı. Bana göre hava hoştu ama sevgili arkadaşlarımın ve Jungkook'un bundan pek hoşlanmadığını söyleyebilirim.

Bildirim panelinden gereksizleri silip grup mesajlarına girdim. Anlaşılan sadece Namjoon hyung uyanmıştı. 

We were only 7

Namjoonie

Günaydın!! 

Uyuduğunuzu biliyorum ve biliyor musunuz yine şaşırtmadınız

7 cevapsız arama/Namjoonie

Yoongishii

Her gün uyanmaktan bıktım

Jiminie

Günaydınn 

Taehyungie uyanmamış mı? Başına bir şey gelmiş olmasın! 

Tae

Ahahah sana da günaydın Jiminie

JK

Hiç uyanmadan bir tur daha uyumalıyım

Yoongishii

Boktan bir kahvaltı için uykumdan olduğuma inanamıyorum

Tae

Abartma istersen eminim eğlenceli olacaktır

Jiminie

Yoongishii beş dakikaya hazır ol yoldayım!

Telepathy | TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin