POV Carla
Lata mijały. Mam już 22 lata i wciąż jestem z Pawłem w związku. Tym razem naprawdę nie było żadnych poważniejszych kłótni. Jesteśmy razem prawie 3 lata. Oh My God, jak to szybko mija. Właśnie jutro odbędzie się nasza 3 rocznica. Mam niesamowity pomysł, co do prezentu Pawła. Napiszę mu piosenkę. Jeśli chodzi o mój rozwój kariery to dostawałam dość dużo propozycji, by zagrać w filmach bądź serialach. Niespodzianką dla mnie było to, że wystąpiłam z Charliem w filmie, gdzie gramy 2 najlepszych przyjaciół. Mega miło było go znowu zobaczyć i zagrać w filmie oczywiście. W muzyce wydałam 2 albumy, które były dość długo w top liście w kraju. W Stanach byłam też w pierwszej 20. Niesamowita sprawa. Byłam też 2 razy supportem na większych koncertach zagranicznych gwiazd. Dużo marzeń, które miałam jako malutka dziewczynka się spełniły. Piosenka już jest prawie gotowa. Będzie to ballada. Mam też początek słów,, Zielonooki model, zawładnął moim sercem. Od pierwszego dnia, wiedziałam, że to to. Daj mi swą rękę, a ja dam też mą, jesteś powodem, dla którego jest warto żyć''. Piękne. Serio. Asia też tak uważa. A co tam może u mojej przyjaciółki? Została mamą. Ma już roczną córkę Laurę. Ja zostałam ciocią i zarazem chrzestną. Mam teraz tyle szczęścia, że nie mogę. Aktualnie siedze w pokoju i poprawiam tekst przed jutrem. Mam wątpliwości co do ostatniej zwrotki. W pewnej chwili wchodzi Paweł do pokoju i pospiesznie zakrywam kołdrą tekst i chwyty.Paweł: Hej kochanie. Nad czymś pracujesz?
Carla: Wiesz tak sobie gram, komponuje. Co u ciebie, udany dzień? Na spotkaniu było okej?
Paweł: Jasne, wszystko poszło zgodnie z planem. Gotowa na jutro? Nasza 3 rocznica. Wyobrażasz to sobie?
Carla: Wiesz, że niezbyt. Nie wierzę, że od tego pamiętnego dnia na ślubie Asi wytrzymaliśmy ze sobą aż 3 lata. To wiele dla mnie znaczy.
Paweł: I dla mnie też piękna. Przygotuj ciepłe ubranie na jutro. Jutro ma być trochę chłodno, a idziemy na spacer. Nie przeszkadzam ci już. Narazie,idę wziąć kąpiel. Może kiedyś zaszczycisz mnie swoją obecnością przy kąpieli?
Carla: Może kiedyś haha. Narazie chce coś skończyć. To ważne dla mnie. Kocham cię do jutra.
Uśmiechnął się tylko i wyszedł z pokoju zamykając za sobą drzwi. I właśnie w po chwili wpadłam na lepszy tekst. Szukałam dobrego porównania Pawła do jakiejś osoby. I nareszcie je znalazłam. Porównam go do Luke'a z Julie and the phantoms. Dlaczego? W 3 sezonie relacja pomiędzy Lukiem, a Tessą się bardzo rozwinęła i byli tacy sami jak my teraz z Pawłem. Idealnie! Teraz mam już cały tekst. Nie mogę uwierzyć, że napisałam tak coś wyjątkowego i pięknego. Czekam tylko na południe. Wtedy chce mu zaprezentować piosenkę. Z zachwytu, aż nie mogłam spać w nocy. Tak bardzo się ekscytowałam. Ale wkoncu udało mi się zasnąć. I obudziłam się kilka minut po 9. Panikowałam od samego rana. Nie wiem w co się ubrać, nie wiem jak się pomalować,chociaz Paweł woli jak się nie maluję, ale ja uważam, że makijaż dodaje dziewczynie, więcej piękna. Przynajmniej taki lekki. Po jakiś 15 minutach wiedziałam jak się ubiorę. Czarny golf+ jasne spodnie w kratkę. Niesamowicie się boję. Nie wiem czy Pawłowi się spodoba prezent czy nie. Chociaż on bardzo docenia takie rzeczy. W kuchni już czekała na mnie pierwsza niespodzianka rocznicowa. Paweł robiący dla nas śniadanie. Jego słynne musli z sokiem pomarańczowym, omlet z szpinakiem i fetą oraz moje ciasto bananowe, które zrobiłam wczoraj. Wspomniałam też, żeby był w salonie równo w południe. Wtedy dostanie 1 część swojego prezentu. Ja już swój otrzymałam. Perfumy od Armaniego,, My way'' oraz bukiet czerwonych róż.
Piękny prezent, ale Paweł doskonale wiedział, że nie musi mi kupować takich drogich rzeczy. Stresuje się. Już zbliża się godzina. Chłopaki przyprowadzili Pawła. Zaczynamy.
CZYTASZ
Nowe życie *The Blaze House*
FanfictionZAKOŃCZONE! Carla po dołączeniu do The Blaze House staje się lepszą wersją siebie. Może bez problemu prowadzić życie youtuberki bez stresu, że ktoś będzie zmieniać jej życie w pasmo smutków. Zakochuje się też w jednym z domowników po spędzeniu z ni...