7. BÖLÜM - AYRILIK ACISI

4.5K 570 189
                                    

Ee ama çok oldum değil mi? :) Şimdi öncelikle kısa bir şeyi açıklamak istiyorum. Herkes Duru'ya kızıyor, evet ama ruh halini bir düşünelim. Yaşadıkları çok ağır şeyler.
İhanet, annesinin gerçek kimliği, sevdiği adamın onun annesi yüzünden onu istemediğini düşünmesi, hamileliği... Hepsi üst üste gelince, kaldıramaması çok normal.
ve lütfen dürüst olalım, şimdi Burak Ali gerçekten aldatmış olsaydı, hiçbiriniz Burak Ali'yi tutmazdınız :) hatta affettirsem eminim tepki çok olurdu. Ama şimdi biz gerçeği bildiğimi için, BUrak Ali'nin tarafını tutuyoruz. Ama bu bölüm Duru'nun penceresinden bakın, sonuçta o gerçeği bilmiyor. Ondan açıklama istiyor, ama bütün oklar onun suçluluğunu işaret ediyor. Bence Duru çok da haksız sayılmaz... :) Keyifli okumalar.... Bol müzikli bir bölüm oldu :) Bakalım yeni değişik arkadaşları sevecek misiniz?

**-**

Karşımda duruyor şimdi,
Karmaşıklığım,
Hayallerim
ve kaybettiklerim...
Karşımda duruyor,
Aşk,
Ayrılık
ve sendelerim...

Şimdi bir avuç mutluluk bırak yüreğime
Sonra da çıkıp git hayatımdan...
Şimdi bir buruk gülümseme ver gözlerime
Sonra da yıkıp git hayallerimi...
Şimdi bir parça sen ver ellerime
Sonra da çalıp git her şeyimi...

Alışıksın sen çünkü,
Bir yudum su verip,
Sonra da koca denizde beni boğmaya...
Alışıksın çünkü,
Bir kırıntı aşk atıp önüme
Yüreğimden koca bir parça koparmaya...

Karşımda duruyorsun şimdi,
Karşı karşıyayız
Sen
ve ben...
Artık savaş başlasın lütfen!

Tüm hayatını yakmaya geldim,
Ateşin olup,
Küllerini bile bırakmamaya yeminliyim...
Çünkü sen yaktın zamanında beni,
Ben ise tek bir zerren kalmaması pahasına yok edeceğim seni!
Üstelik tek silahım da sensin!

*-*

Duru aynadaki haline bakıp gülümsedi. Ne kadar da şişko olmuştu. “Çok mu şiştim Luc?” dedi adama bakıp, dudaklarını da büzmüştü.
Luca yemeğini yerken başını kaldırıp gülümsedi ona, “Ah çok seksisin bebeğim. Kadınlar ilgimi çekseydi ilk tercihim sen olurdun.”
Duru adama dilini uzattı, “İşine bak! Öyle olsaydı bu eve giremezdin biliyorsun değil mi?” deyip o da sofraya oturdu.

O sırada Rosa lafa girdi, “Kadınları tercih etseydin aşkım, seni kimselere kaptırmazdım. Hala şu yakışıklılığını ziyan ettiğini düşünüyorum.” Luca ile Duru aynı anda kahkaha attılar.
Duru ilk geldiği günlerde tanışmıştı bu ikili ile. Önceleri uzak durmuş, ama ikilinin sıcak tavırları, özellikle Luca’nın özel durumu işleri değiştirmiş ve zamanla samimi olmuşlardı. Şimdi Rosa ile aynı evi paylaşsalar da Luca da evin diğer üyesi gibiydi. Sürekli onlarlaydı. Hatta evde söz sahibi bile oluyor, alışverişlerini yapıyor, temizliğe yardım ediyordu.
Çok hamarattı çok...

Kapı çalınınca Duru ayaklandı, “Birini mi bekliyorduk?”
“Hayır,” dedi Rose başını sallayarak.
Luca da ellerini havaya kaldırdı, “Bende kimseyi çağırmadım.”
“Allah Allah,” dedi Türkçe ile.

“Bak bu arada Türkçe konuşuyor ya, küfretmiyor değil mi bize?”
Rosa gülerek, “Ben tüm Türk küfürleri öğrendim, sıkıntı yok,” diye açıklama yaptı adama.
Duru delikten kimin geldiğine bakmıştı ki gördüğü kişi ile hemen uzaklaştı kapıdan. “Burak Ali?” dedi fısıltı ile. Lanet olsun nereden çıkmıştı şimdi. Karnına baktı. Kesin anlardı, salak değildi ya. Açamazdı, o kapıyı açmayacaktı.

“Duru!” diye bağırdı kapıyı yeniden çalarak. “Açar mısın içeride olduğunu biliyorum?”
Duru hızla içeri girdi ve Luca’ya baktı. “Şimdi kapıda Burak Ali var-”
“Oo!”
“Aww...”
“Bırakın şimdi Amerikan şaşırma nidalarını da dediğimi yapın.” Luca’ya bakıp, “En azından beş dakikalığına erkek olabilir misin?” diye sordu.
“Denerim.”

HAYALLERİNİN PEŞİNDE * IŞIK SERİSİ I - FİNALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin