del 44

299 8 1
                                    

Gjensyn: Jeg smiler og vi går inn...

Isac's POV/

Danu og Susanne var gått. Det var egt litt deilig pga da kunne jeg få litt aleinetid med jenta miii. "Jeg skal bare på do jeg" sa Amanda og gikk og mens jeg låste døren. "Ok" svarte jeg. Mens Amanda var på do ryddet jeg vekk smuler og papir og glass osv... jeg satt fram noen nye glass, en cola, noe smågodt, pepperkaker også slo jeg på TV'en det gikk noen julefilmer så jeg tenkte det ble koselig. Av og til skulle jeg ønske jeg bare kunne hive meg over Amanda. Jeg elsker henne så jævlig høyt.

Jeg satt meg på sofaen og tok fram telefonen. Jeg bladde nedover instagram og så twitter. Jeg tok et bilde jeg hadde litt bustete hår men, men.Jeg skrev under. 'Waiting for my beauty❤' (Bilde øverst) Jeg hadde fått med bordet i bakgunnen så jeg ble ganske fornøyd. Jeg gledet meg så innmari til daten våres. Det skulle bli den beste EVER!

"Ferdig!" Sa Amanda og kom ned trappen.

"Det tok lang tiiiiii" sa jeg og lagde furtelepper.

"Skal Ikke ha et kyss da?" Spurte hun med babystemme tilbake. Jeg nikket ivri med hodet og Amanda kom bort til meg og satt seg på fanget mitt i sofaen. Vi begynte å småkysse, men det gikk fort over til heftig klining. Jeg kjente sommerfuglene komme. Jeg bet Amanda svakt i leppen og hun lå deg over meg. Jeg begynte å ta av henne jakken min som hum hadde på seg.

Amanda greide hånden gjennom håret mitt. Jeg tok av hun boksen og min egen. Her lå vi begge to bare i t-skjorte og underbukse.

Amanda POV/

Jeg følte virkelig dette var det rette tidspunktet. Isac dro av meg t-skjorten og sin egen så nå lå jeg bare i bh og truse. Jeg strøk hånden min nedover magen hans han hadde helt perfekt mage. Jeg lå oppå Isac og han strøk meg på ryggen.

"Er du sikker på at du er klar?" Spør han med den mørke stemmen som gir meg gåsehud.

Jeg nikker og smiler.

"Men ikke lengre enn dette" sier jeg.

"Det er ok" svarte isac og rullet seg over meg. Isac var så forståelig. Han var ikke bare kjæresten min, men min aller beste venn....

Danu POV/

Jeg og Susanne la oss i sengen og slo på TV hun lå i armkroken min og jeg kysset henne svakt på hodet. Hun så opp på meg med de vakre øynene sine. Til slutt sovnet vi.

Isac's POV/

Meg og Amanda hadde holdt på en stund nå. Jeg skjønte hvorfor hun ikke ville gå lengre hun er jo bare 13 liksom og jeg 14 såå...

Plutselig banket det på døren...

------------------
Hei prøvde å lage denne delen litt ekstra lang. Dere får vite mer om Susanne og Danu i neste del. Håper dere likte delen og hvis du gjorde det please legg igjen en kommentar❤
-Marlene❤

What about us?!Where stories live. Discover now