Gjensyn: plutselig ble alt svart og jeg hørte Isac rope NEI AMANDA!!
Isac's pov/
Amanda var innlagt på sykehuset, legene sa at hun var blitt slått i hodet av noe. Ting gikk så fort at jeg ikke skjønte noe. Nå sitter jeg og holder vakre Amanda i hånden, jeg har aldri hatt denne følelsen for noen før. Den er helt spesielt. Her ligger hun med det lange brune håret hennes og den urolige fine huden hennes. Jeg får bare lyst å kysse henne.
Amanda pov /
Jeg våknet av en forferdelig hidepine, alt var hvit rundt meg. Jeg snudde hodet og spørre den mest perfekte personen i hele verden som satt å holdt meg i hånden. -hun er våken roper Isac. -hva skjedde? Spurte jeg - du ble slått i hode av noe/noen.
- Å... - Vil du ha noe vann, brus, mat eller noe? - Isac ro deg ned jeg har det fint, sier jeg. Han er så søt som passer på meg. - Ok, svarer han.
Emily pov/
Jeg har akkurat slått Amanda min aller beste venn i hele verden i hodet. Jeg burde gå å gi beskjed til Becca at vi må gå på skykehuset.
Becca pov/
Akkurat nå sitter jeg på en parkbenk å gråter. Alle har forlatt meg! Jeg aner ikke hva som har skjedd. Plutselig kommer Emily løpende mot meg. - Becca unnskyld det var ikke meningen å dra fra deg. - Emily! Jeg har sittet her i nesten 1 og en halv time! Hvor lenge var du på do??! Falt du i do ellerno? Sier jeg og snur meg med ryggen til Emily - Nei, men Amanda er på sykehuset.
Hæææ???!! Hørte jeg riktig nå?
Emily pov/
Becca snudde seg brått og så helt lamslått ut. -hæææ? Hva sa du?! - Kom vi må på sykehuset roper hun til meg......
-—----------––––
Hei folkenz tuseeen takk for så mange lesere det betyr så mye. Jeg er egentlig ikke så fornøyd med denne historien, og jeg har ganske skrivesperre for tiden så jeg hadde satt pris på noen kommentarer og forslag til historien
- Marlene ❤
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...