Gjensyn: før jeg fikk fullføre setningen begynte han å lene seg mot meg....
Amanda POV/
Han kom nærmere og nærmere. Jeg klarte ikke å bevege meg. Plutselig kom jeg til den vanlige verden igjen. Vi var millimeter fra hverandre. Jeg rykket til og smatt ut av skapet. "Hva driver du med?!!!" Spurte jeg han hviskehøyt. "Unnskyld, jeg vet ikke hva som gikk av meg" sa han og så ned i bakken.
"At du bedrar Susanne? Hun fortjener det ikke!" Ropte jeg litt høyt. "Jeg vet det og jeg elsker Susanne, det var bare at....." før han fikk sagt ferdig sto Isac og Amanda i trappen. "Hva er det som skjer?" Spør Isac og ser på meg med et forvirret blikk. "Ikkeno!" Sa jeg og løp opp trappen forbi Isac og Susanne. Jeg slang meg ned i sengen og gråt. Jeg kunne høre at Isac sa at de burde gå. Ytterdøren ble lukket og Isac kom opp trappen.
"Amanda?" Jeg gråt litt høyere sånn at ha skulle høre at jeg var her inne.
"Amanda? Hva er det som skjer? Duu jenta mi" sa han og satt seg på sengekanten og strøk meg på ryggen. Jeg la med hodet begravd i puten. "Duu" sa han. Jeg reiste meg opp og begravde hodet mitt i brystkassa til Isac. "Amanda kan du fortelle meg hva som skjedde?" Spurte han. Jeg snufset og prøvde å snakke, men misslyktes. Jeg stolte på Danu. "Jjeeg jjeg..." begynte jeg. Isac så på meg. "Kanskje vi skal bare ligge oss, også kan vi snakke litt i senga?" Spurte Isac. Jeg nikket og Isac kysset meg på pannen.
Isac's POV/
Jeg forstår ikke hva det er med Amanda... Jeg hater å se jenta mi gråte. Vi gikk inn på badet. Amanda tok på seg en av mine t-skjorter som var altfor stor for henne. Jeg smilte og pusset tenna mine.
Når vi var ferdig gikk vi inn på rommet og slang oss i senga. "Så, vil du fortelle meg?" Sa jeg og la hånden rundt henne. "Lover du å ikke bli sur?" Spurte hun. "Ja jeg lover!"
"Nei du må ta fingersverg" sa hun. Vi tok fingersverg og hun begynte.
"Danu prøvde å kysse meg, men jeg trakk meg unna og han unskyldte seg!" Sa hun.
Jeg hadde ikke ord! Jeg bare lå der meg store øyne og stirret på Amanda. "Isac?" Spurte hun. Jeg bare reiste meg og tok mobilen min som lå på skrivebordet. Jeg gikk inn på meldinger. "Isac hva skal du?" Spurte Amanda. Jeg svarte ikke. Jeg bare skrev til Danu.
Samtale* I- Isac D-Danu
I- Hei, jeg vet alt. Jeg er ikke sur bare du lover å ikke røre Amanda igjen ok?
D- Ja, sorry bror det var ikke med vilje.
I- I know hun er pen, men hun er MIN!
D- Japp jeg lover✋.
Samtale slutt*
Jeg så på Amanda hun bare smilte.
"Hm...du tok det bedre enn jeg trodde..." sa hun. Jeg bare lo og hev meg over henne....
KAMU SEDANG MEMBACA
What about us?!
Fiksi PenggemarAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...