del 40

269 10 3
                                    

Gjensyn: Jeg smiler og dytter han litt.

Isac's POV/

Amanda fant fram melet og en duk. Hun la duken på bordet og drøsset lit mel utover. Jeg fant fram pepperkakedeigen og la de 7 deigene på borden. Ja jeg vet det er utrolig mange, men vi liker veldig godt pepperkaker så..... Vi satt oss ned og begynte å bake. Amanda lagde mange fine pepperkaker. Vi satt det første brettet i ovnen og når det var inne så snudde jeg meg og plutselig fikk jeg masse mel i fjestet. "AMANDAAAA!!!" Ropte jeg og begynte å løpe ettet henne og til slutt fikk jeg tak i henne. Jeg stoppet og stirret rett inn i de vakre gråblåre krystalløynene hennes, jeg var helt i min egen verden helt til jeg fikk ett kyss midt på munnen, og så sa Amanda "kom nå ikkepikke"... jeg måtte le litt av henne. Vi satt oss opp igjen på bordet helt til vi hørte det banke på døren. Vi så på hverandre. "Det er sikkert pappa og de" sa jeg. "Ja, kom vi går og åpner" sa hun. "Ok" svarte jeg litt skeptisk. Vi gikk og åpnet og der sto heldigvis bare pappa. "Hei" sa Amanda med et smil om munnen. "Hei, så godt det luktet her da" sa pappa og trakk godt inn i nesen. "Japp vi lager pepperkaker, det er jo jul haha" sa jeg. "Men vi er ferdige, mamma kan du bare ta utav brettene når de piper? Så går meg og Amanda opp på rommet i mens?" Spurte jeg mamma. "Ja det kan jeg gjøre" sa mamma og blunket til meg.

Amanda POV/

Jeg og Isac gikk opp på rommet hans. Vi var kommet opp og jeg så at han begynte å bli svett og nervøs. "Isac hva er det?" Spurte jeg og så rart på han. "Eeh... jo ... ee.. Amanda emm.. det er jo julaften i morgen.. og jeg lurte på om du ville ee... kanskje bli med ut dagen etter julaften?... spurte han og så på meg. Jeg var så utsatt! "Eee... Isac... SELVFØLGELIG!!!!" Sa jeg og hoppet opp på han. Han snurret meg rundt og kysset meg...

------------------
Heei. Jeg vet det er syyykt lenge siden jeg oppdaterte, men jeg har så mye å gjøre. Skal prøve å oppdatere litt oftere❤
-Marlene❤

What about us?!Where stories live. Discover now