del 38

281 16 1
                                    

gjensyn: Jeg elsker deg og gutten min.

Amanda POV/

Vi satt i forfaen og det plinget fra mobilen til Isac. Isac tok den opp og så at det var fra Fredi. "Det er fra pappa" sa han. "les høyt" sa jeg og snudde meg mot Isac. Han begynte. "Hei. Ja bestemor har det mye bedre, det ser ut som om hun får feiret jul med oss allikavel:)" sa Isac. Isac begynte å hoppei sofaen og sang. Jeg satt bare å så på han og lo. Jeg fisket opp telefonen min fra lommen og begynte å flime han. Han var så søt. Jeg satt der og lo meg i hjel. Og plutselig begynte han å twerke. Da fikk jeg nesten latterannfall. Han stoppet og han var veldig anpusten. Han tok litt melk og klemte meg. "Tenk at det bare er en dag til julaften da" sa han i klemmen. Vi gikk fra klemmen og Isac smilte et varmt nydelig smil til meg. "Jeg vet hva vi gjør!" sier han plutselig. "Hva da?"sa jeg mens Isac reiste seg og jeg bare satt i sofaen. "Vi stikker på butikken og kjøper pepperkakedeig og pepperkakehus". "Super god ide' " sa jeg og hoppet opp fra sofaen. Isac begynte å fikle med noe i vesken til Linda. "Jeg skal bare opp å skifte" sa jeg til Isac og løpte opp trappen. "Jepp" sa han. Jeg gikk inn på rommet til Isac og fant fram noen gråe boyfriend pants og en hvit singlet, og over singleten tok jeg en slapp singlet som det sto "SHUT UP AND KISS ME" på. Jeg fisket opp de lysebrune Ugg's ene mine og løp ned trappen. "I'm done" sa jeg og Isac sto klar i døren. "Goodie" sa han og jeg gikk ut døren og ventet i trappen mens han låste. Han gikk ned trappen og tok armen over skulderen min.

Isac's POV/

Vi var nesten framme til butikken. Jeg hadde tatt med 500 kr så vi kunne kjøpe noe mer enn bare pepperkakedeig og hus. Jeg hadde spurt mamma om dere lurte. Vi kom til butikken og vi tok en handlevogn og begynte å gå rundt i butikken. "Amanda gidd du å gå å finne deigen så finner jeg huset?" "Japp" sa hun og løp. Jeg sto og så på henne en stund. Jeg hadde verdens fineste jente.

Jeg fant det vi skulle ha pluss jeg hadde tatt oppi litt smågodt og to cola flasker. Amanda om tilbake med en pepperkakedeig og en lite pakke som var helt rosa. "Hva er det?" spurte jeg og så forvirret på hun. "Isac? Er du virkelig så dum?!" spurte hun og så dumt på meg. "Nei hva er det?" spurte jeg igjen. Hun bare lo og sa "Du vet at når jenter blir eldre så..." sa hun og jeg stoppet henne og da gikk det opp for meg! "OJA EEE...sorry jeg..j..jegvissteikke helt eee...." sa jeg og ble sikkert helt rød i trynet. "HAHA du er søt du gutten min"sa hun og lo. Jeg bare ristet på hodet og dultet borti henne. (for de som lurer var det bind HHAHAHAH) Her sto vi offentlig i en butikk og avklarte noe sånt. "Gud vi er rare assa" sa jeg og lo.......

-----------------------

Heei mine allerfineste lesere<3.....

Tuuusen takk for at dere leser, det betyr så himla mye<3<3<3 Jeg vil bare si at jeg vet denne delen ble litt kjedelig og rar, men sakl prøve å få den neste delen bedre.  TUSEN TAKK MANGE KLEMMER FRA - MARLENE<3

What about us?!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin