Gjensyn: jeg vekket pappa og fortalte hva som hadde skjedd.....
Isac's POV/
Vi landet og vi fikk gå først ut av flyet. Amanda hang rundt halsen min og var slapp som en fisk.
Vi løpte nedover flygaten. Vi kom inn på flyplassen og så et skilt med førstehjelp også en pil. Vi løpte inn og fikk komme inn på et lite kontor med en gang. Mannen skjekket Amanda og sa "Hun har nok bare fått litt for lite oksygen, så hun besvimte, men hun kommer til å bli bedre". "Ok bra" sa hun. "Men er det noen tabletter hun kan få så det kanskje ikke gjentar seg?" Spør pappa. "Ja hun kan ta en av disse hver dag" sa legen og rakk fram noen små runde blå tabletter. Jeg tok de i mot og ga en til Amanda med en gang. "Tusen takk" sa meg og pappa i kor. Legen nikket og smilte.
Vi kom ut igjen på flyplassen og Amanda var allerede blitt bedre. Plutselig kom Ava og mamma inn døren. "ISAC!" Ropte de i kor. Ava hoppet opp på meg og ga meg en klem. "Hei" sa jeg og ga mamma en klem. Hun kysset meg på pannen og gikk til Amanda. "Er du ok vennen?" Spør hun. "Ja jeg føler meg mye bedre" sier Amanda. "Det er bra" sier mamma. Amanda holder rundt meg og jeg holder rundt henne. Vi henter bagasjen vår og går mot utgangen.
Plutselig hører vi et brak og masse sirener utenfor. Vi løper ut og ser masse politibiler og sykebiler. Plutselig ser jeg en dame med kort lyst hår, hun var ganske høy og tynn. Og en mann som var litt rund og hadde mørkt hår. De ble ført til en politibil.
Jeg ser på Amanda og ser redselen i øynene hennes. Hun klamrer seg fast i meg som hun var en magnet. Hun puster kjempe fort og får store øyne.
"Amanda er alt bra?"
"Nei, nei det er ikke det!!!" Sier hun hviskelavt.
"Hva er det da?" Spør jeg.
"D-d-d det eeer m m m mamma oog ppppapppa!!" Sier hun som om hun blir kvalt. Jeg tar jakken min så fort jeg kan og gjemmer Amanda i den.
Amanda POV/
Jeg klarte ikke å puste klart alle minnene kom tilbake og jeg kjente et hardt slag i magen. Jeg bare sto med store øyne og stammet. "Mamma vi må komme oss inn i en bil nå med en gang!!!" Sier isac med sammenbitte tenner. "Hvorfor det da?" Sier hun. "Bare. Få. Oss. Inn. I. En. Bil. NÅMEDENGANG!!!!!!! sier isac og ser mer stresset ut enn det jeg er.....
—————————
Heeei. Prøvde å lage denne delen litt spennende og spessiel❤ håper dere likte den og dere vet at jeg blir takknæmlig for noen fine kommentarer❤
-Marlene❤
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...