del 34

272 8 0
                                    

Gjensyn: Bare. Få. Oss. Inn. I. En. Bil. NÅMEDENGANG!!!!!! Sier isac og ser mer stresset ut enn det jeg er....

Isac's POV/

Vi sitter oss inn i en taxi og begynner å forklare alt til mamma, pappa og Ava.

Vi bare håper at ikke foreldrene hennes så oss. "Jeg trodde de ikke levde mer" sier Amanda. Jeg bare sitter å ser i sete foran meg og er helt taus. "Isac?! Går det bra med deg?" Spør Amanda. "Hæ...eeee jajada, dddet ggår helt fiiint mmed meg" sier jeg. "Ok?" Sier Amanda og ser litt rart på meg.

"Unnskyld Amanda det er bare at jeg er så bekymret for deg, og jeg vet liksom ikke hva jeg skulle gjort om noe skjedde med deg... sier jeg til hun. "Tnaw isac jeg elsker deg gutten min" sier hun og klemmer meg. Jeg kysser hun på kinnet også venter vi til vi kommer hjem.

Amanda POV/

Vi var kommet fram altså hjem. Jeg tror aldri jeg har vært så glad for å komme hjem igjen. Vi bærer inn tingene våres og meg og Isac går opp på rommet hans Og ligger iss i sengen. Vi tar opp telefonene våres. Vi har begge iphone om dere lurte. Vi går inn på instagram og tar en video. Vi sier 'hei allesammen vi vil bare si at nå er vi kommet hjem fra Brasil fordi det skjedde et lite uhell, men vi har det bra. Eee og vi vil bare også si at husk at uansett hvor dere ellioteersene er fra så elsker jeg dere' isac sier det siste da, men jeg sier at vi er kommet hjem fra Brasil osv....

Vi legger ut videoen og jeg går inn på snapchat. 137 nye snapper. Og en av de er fra BECCA?! Jeg tror isac så at det var noe pga han spurte med en gang. "Hva er det vennen?" "Nei jeg har fått en snap fra Becca" sier jeg. Isac ser litt overrasket ut mens han biter seg i leppen og begynner å nynne på en sang, og ser ned på mobilen sin igjen. Jeg rynker pannen og åpner snappen og der står det. 'Hei Amanda jeg er virkelig lei meg for alt som har skjedd, kan du tilgi meg?'.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg. Er dette sant? Eller bare utnytter hun meg? Jeg aner ingenting nå. Jeg bare ligger meg i armkroken til isac og lukker øynene mens isac tar på en sang og begynner å synge. Jeg kunne lagt som dette FORALLTID!....

—————-————
Hei. Jeg vil bare si at det er så mye som skjer i livet mitt nå så unnskyld hvis det tar litt lang tid før neste del kommer.
Men hvis det er noe dere lurer pø er det bare å spørre. Og hvis dere likte delen legg igjen en fin kommentar❤ dere kan også følge meg på insta jeg heter det samme som her (isaceliotl)❤
-Marlene❤

What about us?!Where stories live. Discover now