Gjensyn: Herregud så kleint sier han.... haha ler jeg tilbake....
Isac's POV/
Vi hadde bestemt oss, vi hadde snakket med foreldrene våres. AMANDA SKAL FLYTTE INN TIL OSS!!!! Jeg vet vi ikke har kjent hverandre så veldig lenge, men det var noe spessielt med Amanda. Noe jeg aldri har følt for en jente før. "Er du snart ferdig å sitte å furte bare fordi Fredi så oss kysse?" "Jada jenta mi" ser jeg på hum med et blikk.....
Amanda POV/
Nå hadde Isac sittet å furtet i 10 min. Jeg avsluttet det med å spørre om han snart var ferdig. Da rykket han til å svarte med jada jenta miii. "Ok, men kan du hjelpe meg med å pakke sammen de jakkene som ligger der på den stolen og etter det så tar du de skoene.?" Spør jeg med et sukkersøtt smil. "Absolutt alt for jenta miii...!" Jeg kan bare ikke tro at jeg skal flytte inn til Isac. Jeg gleder meg sånn til julaften.
Plutselig kom Fredi inn døren. "Nå må dere ligge dere" jeg ser på klokken 20.53... er den... "ok"... sier vi i kor. Fredi går ut. "Shit jeg har ingenting å sove i" sier jeg til Isac. Han tar av seg t-skjorten sin og hiver den til meg. "Takk kjekken" "np" svarer han. Han hadde ikke akkurat den perfekte magen som alle jenter drømmer om, men han var helt perfekt. Ikke for tykk og ikke for tynn heller helt grei. Vi pusser tenna og legger oss. Han på madrass og jeg i sengen min. Fredi sa at vi ikke fikk ligge i samme seng.... typisk foreldre.
Isac's POV/
Jeg våknet og så på klokken 01.08. Amanda sover. Hun er så søt. Jeg tar dynen min og puten og legger meg opp i sengen hennes. Jeg driter i hva pappa sier. Jeg kan ikke la være. Jeg tar armen rundt henne og kysser hun på kinnet. "Jeg elsker deg" sier jeg. "Jeg elsker deg og" fikk jeg svakt tilbake...❤
———————————
Hei. Jeg skrev litt lang del i dag fordi jeg kommet ikke til å oppdatere før julaften❤ men vi snakkes tusen takk for så mange lesere❤
-Marlene
ESTÁS LEYENDO
What about us?!
FanficAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...