del 45

257 10 1
                                    

Gjensyn: Plutselig banket det på døren...

Isac's POV/

Her lå meg og Isac nesten helt naken også banket det på døren.

"Hvem i huleste banker på døren kl 11 om kvelden?" Spør jeg.

Amanda får store øyne og sier "Fredi!!!"

"Shit!" Sier jeg og reiser meg opp fra Amanda. Låsen vries om og meg og Amanda løper opp. Inn kommer pappa og de. Jeg puster lettet ut og lukker igjen døren. "Isac?! Amanda?!" Hører vi nedenifra. "Jaa" svarer jeg svakt tilbake. "Har det gått fint?!" Spør pappa.

"Ja hvada?!" Spør jeg. Meg og Amanda står helt inntil hverandre. "Nei jeg bare lurte"...

Jeg klarte ikke å holde meg lengre! Jeg bare låste døren og begynte å kysse Amanda. "Puuusen miin" sa jeg og kysset henne.

"Duuusten miiin" sa hun å viste ett blikk. Jeg bare ristet på hodet og lente meg ned. Jeg lå oppå Amanda. Plutselig gikk døren opp og inn kom Ava!

Hun fikk store øyne og begynte å le.

"Ava!!!! Kom hit!!!" Sa jeg med streng stemme. Hun gikk sakte mot oss. Heldigvis hadde vi fått på oss klær. "Sitt deg på fange mitt" sa jeg. Hun satt seg ned.

"Du må love å ikke fortelle dette til mamma og pappa, ikke til noen! Skjønner du?!"

Hun nikker saaaakte. "Bra og takk" sier Amanda.....

Ava gikk ut og vi låste døren. "Kommer hun til å sladre?" Spør Amanda.

"Nei hun gjør ikke det, jeg vet vi kan stole på henne" svarer jeg og sitter meg på sengekanten. "Bra" sier hun og smiler.

Jeg styker Amanda på kinnet og sitter og ser på henne en stund. Jeg smiler og legger meg under dyna sammen med henne.

Jeg legger hånden under ryggen hennes og de andre over magen hennes. "Natta pusen min" sa jeg. Jeg fikk ikke noe svar. Jeg så på henne og hun lå og sov allerede. Jeg hvisker lavt. "Jeg elsker deg mer enn ord kan beskrive!" Sier jeg svakt og kysser henne på pannen. Jeg begynner å nynne på 'Parachute' og sånn sovner jeg....

Susanne POV/

Det er julaften i morgen og jeg gleder meg så innmari mye. Jeg hadde fått lov å feire med Danu. Og vi skulle feire sammen med Amanda og Isac og foreldrene og da. Jeg gleder meg så himla mye. Danu lå å sov. Han var så søt der han lå og halvsnorket. Jeg lente meg ned og lå meg på magen hans. Har tar armen sin rundt meg og kysser meg på hodet. "Natta søta" sier han. "Natta Danuen min" sa jeg og lukka øynene.

--------
Ja hei allesammen. Jeg har bestemt meg for å bare oppdatetere i helgene pga mye å gjøre i ukedagene. Håper dette går fint for dere❤

-Marlene❤

What about us?!Where stories live. Discover now