Del 37

285 10 6
                                    

Gjensyn: Vi satt oss på sofaen og begynte å spise.....

Isac's POV/

"Det var super godt" sier Amanda. "Så bra, søta miii" sier jeg tilbake. "Men du Isac?" " Ja?" "Bør du ikke ringe Linda og de og høre hvordan det går med bestemoren din?" spør hun. "Ja, du har vel rett" sier jeg og lener meg mot bordet for å ta talefonen min. Plutselig plinger den. Amanda ser på meg, jeg ser på henne tilbake, hun nikker til meg. Men det var ikke fra Mamma eller pappa, det var fra Lincy. Hun var klassens bitch, og hun likte meg. "Det er Lincy!" sier jeg. "Hvem i huleste er Lincy?" spør hun. " Åja, du er jo ikke fra Finland du" sier jeg. "Nei det er jeg ikke" sier hun og smiler serkastisk til meg. "Det er klassens bitch og hun liker meg, og hun kommer til å klikke hvis hun ser deg" sier jeg. Amanda ser på meg med en liten tåre i øyekroken. Hun ser så liten og søt ut der hun sitter mellom beina mine. "Skal du ikke åpne meldingen?" spør hun plutselig. "Hæ!? eeee å jo joda hehe" sier jeg og klør meg i nakken. Jge åpner den og det står: HØRER DU HAR FÅTT DEG DAME! KANSKJE JEG FÅR MØTE HUN EN DAG?....

Jeg viser meldingen til Amanda og hun ser på meg og bare løfter på skuldrene. Jeg skriver tilbake: Lincy! Jeg liker deg ikke og har aldri gjort det, kan du ikke bare gå videre?.... jeg sender meldingen og sender en melding til pappa der jeg skriver: Hei. Hvordan går det med bestemor?.....  jeg ligger fra meg telefonen og lener hodet mitt på Amanda sitt. Akkurat nå vil jeg bare tilbringe tid med Amanda og ikke tenke på noe annet i hele verden. Amanda lener seg bakover og vi sitter tett inntil hverandre. "Sendte du en melding til Fredi?" Spør hun. "Japp" svarer jeg og kysser henne på kinnet. Hun snur hodet og gir meg ett kyss på munnen. Jeg kjenner sommerfuglene komme i magen. Hun er mitt ALT!

Amanda POV/

Jeg er så glad i livet mitt akkurat nå. Isac er så snill, søt, kjekk, og ikke minst MIN! HAHA.... "Blir du med på starbucks i morgen?" spør han. "Selvfølgelig vennen" svarer jeg. Jeg gledet meg allerede. Jeg kjente den varme pusten til Isac i nakken. Han kysset meg i nakken og jeg fikk frysninger nedover hele kroppen. "Jeg elsker deg" sier han. " Jeg elsker deg og gutten min".......

----------------------------

Hei, nå skriver jeg på Pc bare så dere vet det.... Jeg har ikke oppdatert på 4 dager, men det sa jeg i fra om. Nå blir det en ca 3 deler hver uke. (jeg skal prøve) Håper alle har hatt en fin dag<3 snx

- Marlene<3

What about us?!Where stories live. Discover now