Gjensyn: Amanda satt seg inntil et tre og jeg satt meg ved siden av henne, hun lente hodet på skulderen min...
Isac's POV/
Vi satt å stirret rett ned i jorden. Amanda sier plutselig: Hva om jeg mister deg?... Jeg fikk store øyne. "Hva mener du med det?" Spurte jeg henne. "Tenk om du er uten meg på en turne' også blir du forelsket i en annen.." Sier hun lavt. "Amanda! Det kommer ALDRI til å skje Ok?" "Jeg kommer alltid til å elske deg og ingen andre!" Sa jeg mens jeg så henne dypt inn i øynene. Hun smilte litt. "Jeg elsker deg gutten min" sa hun. "Jeg elsker deg mer" sa jeg. Amanda satt seg på fange mitt og vi begynte å kysse.
Amanda's POV/
Meg og Isac hadde helt perfekt akk nå! Ingen andre enn oss, her i skogen alene, under et tre og kysser! Kan det bli bedre?! Vi stopper å kysse litt. "Vi bør komme oss hjem igjen før pappa og de blir redd" sa Isac mens han reiste seg. Jeg så opp på han og tok hånden hans mens vi gikk ut av skogen. Susanne og Danu hadde dratt hjem allerede fordi de løpet andre vei enn oss. Det var forsatt litt kald ute nå var det bare 3 dager til nyttårsaften! Jeg gledet meg helt villt! Meg og Isac gikk inn døren, satt fra oss skoene og hang opp jakkene våres. Vi gikk ut på kjøkkenet å hev en pizza i ovnen. Jeg satt meg opp på disken og Isac sto foran meg. Vi begynte å kysse, kyssing gikk over til klining. En piping avbrøt oss. Det var pizzaen som var ferdig. Jeg at Isac var litt irritert. Det er første gang han har vært irritert over at pizzaen var ferdig. Jeg tok to fat og gikk opp på rommet til Isac. Han kom lott etter med pizzaen. "Tar du på tv-en?" Spurte han. "Jepp" sa jeg. Vi satt oss ned og Isac sa: jeg må spørre deg om noe..."
------------
Hei alle sammen! Jeg vet jeg har ikke oppdatert på flere måneder, men jeg skal prøve å bli flinkere nå. Jeg måtte bare ha meg en lang pause. Jeg håper dere forsatt har lyst å lese historien min❤️ Loveyou guys!💋
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...