Gjensyn: vi må bare ta en liten prat på kontoret mitt i morgen ok? Ok.....
Amanda pov/
Meg og Isac var på vei til kontoret. Jeg var litt bekymret over hva han skulle si. Isac åpnet døren. "Damene først" sa han. Jeg smilte og ga han en klem. "Det skal gå bra" sa han og kysset meg. Vi satt oss ned i to stoler som var sykt myke. "Ja så var det, det med denne turne'en da. "Ja" svarer jeg.
"Altså nå er det sånn at du egentlig skal være i ro i hvertfall 1 uke. Sånn at det medesinen du går på skal virke"
"Ja, men min far er jo med å passer på da" sier Isac og forsvarer.
"Har du din far her?" Spør legen.
"Ja jeg skal ringe han å be han komme.
Fredi pov/
Jeg satt i bilen og var på vei hjem. Jeg hadde vært å kjøpt julegaver det er jo bare 2 uker til jul så vi er hjemme til det. Plutselig får jeg en telefon.
F- Fredi L- Lege
L- hei dette er fra *random sykehus* jeg sitter her med din sønn og en veldig ehh VELDIG god venn av din sønn. Og vi lurte på om du kunne komme bort på sykehuset en tur.
F- ja jeg kommer om et øyeblikk. Hade
L- hade.
Samtale slutt*
Jeg gikk bortover gangen og inn en dør. Der satt Isac og Amanda. "Hei" Hei" svarer jeg og setter meg ned i en stol. "Jeg tipper du vet hva som har skjedd" spør legen. "Ja selvsagt" sier jeg og smiler. "Ja nå er det sånn at Amanda skal være litt rolig i en uke og hun skal jo være med på denne turne'en til din sønn".
"Ja det er rett".
"Hvis hun skal være med på dette er det viktig at du tar ansvar for Amanda ok?"
" det er klart!" Svarer jeg. "Ok, men da har vi en deal da?" "Absolutt".
Isac's pov/
YEESSSS!!!! Amanda får bli med på turne'en. Dette kommer til å bli verdens beste uke. Amanda hopper opp fra stolen og hopper opp på fange mitt. "Yes yes yes YESSS!!" Sier hun og kysser meg. Jeg tar henden i været og roper "takk gud!!" Amanda begynner å le. "Men, men, men det er viktig at du drikker mye vann på turen og hvertfall på flyet" "absolutt" sier hun og løper ut meg meg i hånden.....
----————————
Tuuuuusen takk for 1k lesere. Det betyr utrolig mye. Håper dere likte denne delen også kommer det kanskje en til i morgen
-Marlene❤
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...