del 27

277 9 1
                                    

Gjensyn: jeg må jammen si at Isac har funnet seg en supergod fangst...

Linda POV/

"AVA?!" Nå er isac og pappa og de kommet hjem. Det dundret i trappen. "Rolig nå vennen" "jamen jeg kan ikke vente med å møte Amanda!" Sier hun ivrig. Vi går til døren og åpner den.

Isac's POV/

"Hei! Isac" roper Ava. "Hallo" sier jeg tilbake og drasser ting opp trappen.

"Hei vennen min" sier mamma og kysser meg på panna. "Hei mamma, Ava møt Amanda!" Sier jeg og ser bak meg. Amanda smiler og sier hei. Mamma gir henne en klem og begynner og se på hun. Hun gir meg et 'bra-fangst-blikk'. Jeg himler med øynene og smiler. "Velkommen til oss" , sa mamma og smiler vennlig. "Altså nå har meg og Fredi snakket litt sammen og det er greit at dere deler rom, på en betingelse: at det ikke blir noe tull ok?" JA TUSEN TAKK MAMMA" Roper jeg og gir henne en klem.

"Kom Amanda" sier jeg og løper opp trappen. Amanda kommer løpene etter med masse i hendene. Jeg legger fra meg tingene og sier "ja dette er altså mitt rom". Jeg snur meg og ser ingen Amanda. "Amanda?" "Ja?" Jeg løper ut i gangen og ser at Amanda ligger i trappen. "Litt hjelp eller?" Spør hun. "Oj, sorry vennen" sier jeg og tar tingene hennes. "Takk" vi går inn på rommet. Herregud hva tenkte jeg på? La hun få bære alt jeg er så dum! Stakkars jenta miii. "Så fint rom du har Isac" sier hun og kysset meg. "Takk". Vi begynner å pakke ut......

—————-
Liten del? I know sorry, men det kommer en lengre del i morgen❤
-Marlene❤

What about us?!Where stories live. Discover now