Gjensyn: så fint rom du har isac, sier hun. Takk sier jeg...
Amanda POV /
Vi var nesten ferdig å pakke og vi lå bare å slappet av i sengen til isac, jeg i armkroken hans mens vi var på mobilen. Fredi kom inn. "Hørt om å banke på eller?" Sier Isac. 'Unnskyld" sier Fredi. "Men dere nå er det nok avslapping, nå nå vi snart dra". Jeg hadde en bag som jeg ikke hadde pakket ut pga vi skulle jo liksom til Barsil da... haha.
Jeg reiste meg og isac lagde furtelepper. Jeg kysset han og sa "kom nå min lille baby".
Vi reiste oss opp og dultet ned trappen som vanlig. "Er dere sulten?" Spør Ava. "Ja litt er du Amanda?" "Nja litt kanskje" svarer jeg. "Mamma har laget pizza" svarer hun.
"YEEESSSS!" roper Isac og tar hendene i været. "Haha ser ut aom noen har funnet ut hva jeg har laget" sier Linda og kommer inn døren. "Pizzaen står på bordet bare å forsyne seg" sier hun og isac løper og da mener jeg løper bort til bordet. Haha han er så søt når han har munnen stappfull av mat....
Isac's POV/
Mamma hadde laget pizzaen sin, den beste i verden. Jeg kunne spist den hver dag. Amanda satt seg ned og så på meg. Hun smilte, jeg smile tilbake. "Vil du ha?" Spør jeg. "Jatakk" svarer hun. Jeg kysser hun på kinnet med munnen full av mat. "Din gris!" Sier hun og poker meg i armen.
Klokken var blitt 15.36 og vi måtte gå nå.
Vi la bagasjen i bilen og sa hade til mamma og Ava. Jeg syntes litt synd på Ava pga hun begynte å gråte. "Stakkars" sier plutselig Amanda. "Jeg vet, kom nå sett deg inn du" sier jeg og Amanda går inn i bilen. Jeg gir Ava en klem til. "Jeg kommer til å savne deg lille skjønning" sier jeg. "Sant vi kan skype?" Spør hun. "Ja selvfølgelig" sier jeg og blunker til hun. Jeg sitter meg inn i bilen og vi kjører til flyplassen.
*framme i Brasil*
Wow det var gigantisk. Heldigvis gikk det bra på flyturen. Ingenting skjedde fordi jeg ba Amanda drikke sånn ca hver 5 minutt.
Jeg kan ikke la noe skje med henne.
Det begynte å komme folk bort til oss. Jeg tok bilder med de og snakket litt. Etter det måtte vi gå til hotellet. (Ikke bokstavelig de kjørte ofc) " de brasilianske fansene er ikke like gale som de norske og svenske og finske" sier Amanda. " i know, men de norske er best" sier jeg og tar hånden hennes. "Haha sier hun og ler den søte latteren sin.
Amanda POV/
Vi var kommet på hotellrommet. Meg og Isac fikk rom sammen mens Fredi fikk et litt lenger bortenfor. "WOW!" Sier jeg og får nesten hakeslepp. "Ja wow!" Sier Isac og ser ut som han har sett nicki minaj. "Haha" sier jeg. Det var en stor dobbelseng med et slags "tak" over. Og et stort boblebad oppe på en liten hems, og et walk in closett helt øverst. Det førte inn en liten dør og der kom du til bade. Doen hadde masasje og varmekabler () en svær dusj og badekar. Pluss en liten sofa. Ute i stuen var det en giga sofa med et glassbord forran seg og oppskåret frukt på og to chipsposer med ostepop og superchips. "Haha visste ikke at de hadde ostepop og superchips i Brasil" sier Isac og holder posene opp. "Haha nå vet du det" sier jeg. Jeg slenger fra meg koffertene og sitter meg i sofaen. Plutselig banker det på døren.....
—————-
Unnskyld jeg vet jeg lovde og oppdatere for 3 dager siden. Men jeg har så mye å tenke på for tiden. Venner og familie. Men skal prøve å oppdatere litt oftere❤
-Marlene❤
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...