Gjensyn: jeg bare rister uskyldig på hodet og kjører til flyplassen....
Amanda POV /
Vi kom til flyplassen og det sto mange og da mener jeg mange jenter som hylte og gråt og folk som besvimte osv...
Jeg tror isac så at jeg ble litt urolig fordi han tok hånden sin mot min og sa "dette går helt fin vennen min". Jeg følte meg tryggere når jeg var med Isac. Vi kjørte inn i en slags garasje som det bare sto vakter i.
Vi kunne gå sikkert ut. Jeg gikk ut og isac kom bak meg, isac åpnet bagasjedøren og satt ut koffertene mine. Jeg tok opp to stk og isac tok den tredje.
Plutselig hørte vi masse hyling. "SE DER ER ISAC!!!!" Var det en jente som ropte. Jeg så redselen til Isac i øynene hans, stakkars gutten min. Vaktene var ikke sein med å gripe inn. "Isac og Amanda løp inn der med en gang!" Sa Fredi med en streng stemme. Meg og Isac løpte alt vi kunne inn en dør og kom rett til der vi skulle skjekke inn bagasjen det var på en måte privat fordi det var ingen andre enn meg, Isac, Fredi og vaktene der. (Sjekkedamene og da ofc) det begynte å banke på alle vinduene. Når vi hadde skjekken inn bagasjen så gikk vi bortover der alle sto og banket. Isac tok opp telefonen fra sekken sin og begynte å filme fansen på instagram. Han ga meg telefonen hans. "Gidder du å ha denne oppi lommen din?" "Selvfølgelig vennen" sa jeg. Han kysset meg på kinnet og smilte.
Isac's POV/
Det er ikke det at jeg er begynnt å bli lei av fansen ikke i det hele tatt, men nå som jeg er sammen med Amanda så døles det litt.... feil å ha så mange jenter rundt seg. Men ikke tenk på det nå mer Isac.
Vi gikk til kontrollen. Amanda gikk gjenom så pappa så var det min tur. PIIIP PIIP PIIP! "Hvorfor alltid meg??!" Sa jeg til meg selv. "Det var bare lenke-skjede hans" sa en dame. "Åh ble isac flau nå?" Spurte Amanda med babystemme. "Nei" svarte jeg og så ned i bakken. "Haha" lo hun. Jeg tok hånden min og flettet den sammen med hennes. Vi gikk gjennom taxfrien(?) Men vi kjøpte ingenting. Det kom noen fans som ikke var helt saiko gal. Vi tok noen bilder og de ville til og med ha bilde med Amanda. Jeg er så stolt ac at Amanda er min! Vi satt oss ned og hvilte litt.
Amanda POV/
"Neste fly til Helsinki gate 14" sa plutselig damen på høytaleren. "Det er oss" sier Fredi. Jeg vet dere begynner å lure, men vi skal først hjem til Isac for å legge fra oss tingene mine. Vi reiser oss opp og begynner å gå mot gate 14. De scanner flybilletten våres og sier "ha en hyggelig tur" vi går mot flyet og vi er nesten framme. Vi kommer inn i flyet og finner setene våres. Vi fikk de 4 på midten i flyet, dette var ganske luksusfly selv om det var et offentlig fly.
Jeg hadde bestilt et blad og noe godteri på forhånd så det sto i setene når vi kom. Ikke hadde bestilt en tyrkiskpepper boks og en godteri pizza ofc han er så søt.
Isac's POV/
Vi hadde satt oss ned og nå sitter vi bare å venter på at vi skal lette. Amanda er så søt når hun sitter der og ser så forvirret ut. Pappa stresser sykt. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Nå sitter han seg ned med et dunk. "Håper mamma har noe mat som er ferdig laget når vi kommer hjem" hvisker han til meg. "Ja" svarer jeg. - Nå letter vi om 5 minutter, ha en hyggelig tur til Helsinki. Klokken er nå 07.30 og vi serverer mat kl 09.30. Og landing er ca kl 12.00. Fest setebeltene og se på nødfilmen. Ha en god fornøyelse. Sier damen i høytaleren. Amanda lener hodet sitt i halsgropen min og jeg lener hodet mitt på hennes......
——————
Hei.
Jeg får desverre ikke oppdatert før nyttår så jeg lagde ekstra lang i dag❤
Håper alle hadde en god jul, det hadde jeg.❤
- Marlene
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...