del 16

296 10 1
                                    

Gjensyn: da er det offisielt!

Amanda pov /

Nå har meg og Isac lagt i sengen og bate slappet av de siste 2 timene. Ja det hadde jeg helt glemt! Jeg hadde kjøpt noen nye matchene gensre til meg og isac. (Bildet) "vent litt" sier jeg og dumper ut av sengen. Jeg finner fram gensrene og hiver den på isac "ta på deg den" "hva er det?" Sier han. "Det er en fisk.... neida du ser jo at det er en genser haha" sier jeg og tar på meg genseren. "Den er litt stor da" " jeg synes du er nyyyydelig" sier isac og drar meg til sengen og kysser meg. "La oss ta et bildet" sier han og fisker opp mobilen fra lommen. Vi tar mange bilder og vi bestemmer oss for et fint bilde som vi skal legge ut på insta. Under skriver isac "❤meet my new girlfriend❤" han tagger meg i bildet og legger det ut. Etter et sek er det allerede kommet flere 100 likes inn. Og plutselig plinger mobilen min noe voldsomt. Isac smiler lurt til meg og jeg ser på mobilen min. "10 264 nye følgere på insta????!! WHAT??!!!" Isac begynner å le seg i hjel. "Hahhaha jeg visste du kom til å reagere sånn" vi ler sammen og så sovner vi.

Livet er perfekt akkurat nå❤

-------------------
Hei allesammen kan vi gjøre en avtale? Av for hver andre kommentar jeg får så skal jeg skrive en ny del. Hpoer dere likte delen og det kommer snart en ny❤
-Marlene

What about us?!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt