del 13

332 9 0
                                    

Gjensyn: "kom" hvisket jeg til isac.

Isac's pov /

Jeg og Amanda løp hånd i hånd bortover i regne. Vi stoppet utenfor et stort hvit hus, vi gikk inn porten. "Her bir jeg" sier Amanda. "Wow aå fint dere har det" "takk" svarer hun med den søte stemmen hennes.

"Er foreldrene dine hjemme?" Spør jeg hun. "Nei eeee...d d de de er eee de forlot jeg da jeg var 9. Og når det skjedde så hadde jeg bare to i hele verden jeg kunne stole på og det var Becca og Emily" jeg så at det falt en tåre ned fra øyet hennes, jeg tørket den bort og kysset henne lett på munnen.

Amanda pov/

Flashback (?)
Jeg satt hjemme og ventet på at mamma og pappa skulle komme hjem fra festen, de har festet veldig mye for tiden. Jeg hørte at føren gikk opp og jeg visste at nå begynte helvete igjen. "Hvor er min lille sukkerklump?" Sier mamma og jeg gjømmer meg litt under teppet. "Nei hvem har vi her" er det ikke lille søte Amanda?"  Pappa rev av meg teppe og skrudde av TV'en . Mamma tok tak i håret mitt og slengte meg ned på gulvet. Hun slo meg hardt i magen og jeg fikk så vidt puste. Jeg så uklart, men jeg så at mamma og pappa gikk ut døren og smilte ondskapsfullt og ga et slengkyss. Jeg ble liggene på gulvet og hylgråte.
Flashback over!

Isac's pov/

Amanda hadde fortalt meg alt om hva som skjedde da hun var 9. Jeg kan ikke tro det jeg hørte. Det endte opp med at hun la seg oppå brystkassen min og gråte. "Shhhh jenta mi, det skal gå så bra så". "Nei det gjør ikke det Isac, ting er bare blitt mye verre enn før, nå  som jeg har mistet mine beste venner ". Jeg fikk nesten lyst å gråte på hennes vegner. "Ta det med ro jeg skal hjelpe deg og vøre der for deg uansett hva, husk alltid det ok?" "OK"

-----------—--------------
Ja nå var del 13 ute. Tusen millioner takk for så mange lesere. Det betyr veldig mye det kommer en ny del i morgen.

-Marlene

What about us?!Where stories live. Discover now