del 49

358 15 4
                                    

Gjensyn: Jeg bare lo og hev meg over henne...

Isac's POV/
Meg og Amanda hadde vært oppe helt til nå. Klokke er 02.56, vi hadde sett på masse filmer og spist masse godt. Jeg fatter ikke hvordan folk overlever av å være så forelsket som jeg er i Amanda. Hun er mitt alt. Akkurat nå satt jeg og sang for henne mens jeg spilte gitar, og hun lå i sengen på mobilen og nynnet med meg. Jeg sang 'Parachute i acustic(?) Versjon som var Amanda sin favoritt. Vi lo og til slutt sovnet vi.

Amanda POV/
Jeg våknet av at jeg lå oppå brystkassen til Isac. Jeg dultet litt borti han og han våknet. "God morgen søta" sa han og kysset meg på pannen. "God morgen" sa jeg og gikk inn i skapet (walk in clothset(?)) Og fant fram et av de parene sweatpants jeg fikk i går. Jeg tok de millitærgrønne også en hvit t-skjorte. Isac kom seg opp fra sengen og tok på seg samme sweatpantsene som meg og en hvit genser, haha...
"Nå er vi tvillingkjærester" sa han og holdt rundt meg. Isac gikk inn på badet og jeg gikk ned. Jeg møtte på Fifty i trappen. Jeg satt meg ned i trappen og klappet litt på han , så gikk jeg ned. "ISAC? ER FREDI, LINDA OG AVA VEKKE?" Ropte jeg. "JA DE BLIR VEKKE EN UKE" Fikk jeg som svar. Jeg dro på skuldrene og smilte for meg selv. Jeg sto og stekte speilegg da jeg plutselig kjente noen hender som muglet seg rundt midjen min. Jeg gløttet opp og fikk ett kyss på kinnet. Jeg smilte til Isac og snudde meg. Vi sto face to face. Jeg slengte beina rundt han og han løftet meg opp på kjøkkenbenken og kysset meg. Etter litt tok jeg av speileggene og la de på et fat. Vi fant fram masse god frokostmat og satt å så på TV.

Isac's POV/
Etter meg og Amanda hadde spist, ryddet vi av og tok på oss sko og gikk ut. Vi gikk bort til fotballbanen. Der var Susanne og Danu. Amanda og Susanne klemte hverandre og begynte å sentre en ball til hverandre. Meg og Danu satt og snakket litt sammen.
"Går det bra med deg?" Spurte han.
"Jaja hvorfor skulle det ikke det?" Svarte jeg.
"Nei jeg vet ikke jeg" sa han og så på Amanda og Susanne. Etter en liten stund kom jentene bort til oss. Jeg la meg ned på bakken og hadde hodet på ryggsekken vi hadde med oss. Amanda satt seg oppå meg og vi flettet hendene sammen. (Se bildet) sånn satt vi å tullet en stund, før det kom en bil kjørene inn på banen....

----------------------------
Hei. Håper dere likte delen, hvis dere gjorde det, vær så snill å kommenter❤
Love ya❤
~ Marlene

What about us?!Where stories live. Discover now