del 36

295 13 1
                                    

Gjensyn: Jeg kunne lagt som dette for alltid...

Amanda POV/

Jeg våknet i sengen til Isac. Om 2 dager var det julaften. Isac lå ikke vedsiden av meg, men han er sikkert bare på do. Jeg tok mobilen og skjekket klokken den var 09.43. Jeg gikk inn på alle sosiale medier. Jeg kom på den snappen jeg fikk fra Becca i går. Jeg skulle skrive en tilbake. Jeg skrev 'sorry, men jeg vil bare ut av alt dette rotet nå. Sorry, men jeg tilgir deg'. Jeg ble ganske fornøyd med svaret. Jeg gikk inn på Twitter og skrev 'i woke up in the best bed EVER today❤' jeg publiserte det og la telefonen tilbake. Isac har vært borte ganske lenge nå. Plutselig hørte jeg en lyd fra badet. Jeg gikk mot badet og tok i døren. Den var låst. "Isac?!". Jeg hørte snufsing og dopapir som ble revet av. "Går det bra vennen?" *snufs* "jjja" sa Isac tilbake. "Kan du låse opp døren?". Døren gikk opp iog jeg braste inn. Der satt isac og gråt. Han hadde røde øyne og tårene rant alle veier. "Isac hva har skjedd?" Sa jeg bekymret. "Kom" sa jeg og reiste opp isac. Han haltet ut døren. Vi satt oss på sengen. "Hva har skjedd Isac?" Sa jeg. "Jjeg vvåknet og jeeeg!" Sa isac. "Isac jeg kan ikke høre noe av hva du sier, prøv og pust tungt ut og inn igjen. Han tok en lang pust ut og inn. "Jeg våknet og var litt tørst, så jeg gikk ned på kjøkkenet og traff på pappa, han var så stresset at jeg skjønte ikke noe av hva som skjedde. Jeg spurte hva som skjer og han han han...... *isac begynte å hylgråte* "åh vennen min" sier jeg. "Hva da han?" "Hhan ssa at Ava, mamma og han måtte dra på sykehuset pga farmor var blitt alvorlig syk.

Og jeg fikk ikke lov å være med fordi jeg måtte passe på deg, og selvfølgelig jeg har ikke noe i mot det fordi jeg elsker deg og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg men,......

Isac's POV/

Jeg fortalte alt til Amanda. Hun fortjente og vite det. Jeg var helt lamslått. "Men du Isaaaaac, gutten min. Du vet at uansett hva det er så er jeg her for deg og du kan alltid snakke med meg ok?" Sier hun. "Jeg vet det, tusen takk søta" sier jeg og kysser henne på munnen. Jeg slenger henne bak på sengen og vi begynner å kysse, kysset blir heftigere og heftigere. "Jeg elsker deg" sier jeg innimellom kyssene. "Jeg elsker deg og" sier hun. Jeg slikker henne litt på leppe og hun slipper meg inn. Vi kliner så intenst. Hun ligger seg over meg og forsetter. (Ikke noe mer en klining i denne dele hvertfall) jeg kunne gjort dette hele livet.

Amanda stopper. "Hva er det vennen?" Sier jeg mens hun ligger over meg. "Jeg begynner å bli litt sulten" sier hun og biter seg i leppen. Jeg smiler og sier "kom så går vi og spiser. Vi reiser oss opp og går dultene ned trappen. Amanda begynner å lage speilegg og jeg finner fram brød. Jeg sitter det på stuebordet og slår pp TV'en.

"Er du snart ferdig?" Spør jeg. "Jepp her er de" sier hun og slenger to egg pp et fat. Hun kommer bort til meg og setter seg mellom beina mine i sofaen. Vi begynner å spise og ser på TV.....

—————————-
Hei. Lagde denne delen litt ekstra lang pga jeg får ikke skrevet noe på ca 3-4 dager nå, men håper det går fint. Og TUUUUSEN TAKK for så mange lesere❤
Alle som likte delen kan dere kommentere "i love it❤" i kommentarfeltet? Hadde betydd mye❤
-Marlene      (husk insta isaceliotl)

What about us?!Where stories live. Discover now