Gjensyn: hvorfor ble vi sur på vår bestevenn?....
Amanda pov/
Jeg satt meg ned på en benk i parken og begynte å gråte. Hva har jeg gjort? Jeg kysset jo bare Isac. Hvis de var noen ekte venner da ville de støttet meg i denne situasjonen. "Amanda? Amanda?" Hørte jeg Isac rope. "Amada jenta mi hva er det for noe?" Spør Isac og sitter seg ned mens han legger armen sin rundt meg. "Er du ikke kald?" ( Det regner) "jo litt" svarer jeg. Isac tar av seg jakken sin og legger den over meg og nå sitter han i bare t-skjorte. "Men nå blir jo du kald" "neida det går fint" svarer han og smiler det fineste smilet i verden. "Men du hv er det som har skjedd?" " Jo alt startet med at jeg fikk en konvolutt av en mann, og oppi der lå den 3 billetter til konserten din. Også fortalte jeg han alt som hadde skjedd.
Isac's pov/
Amanda fortalte meg alt, hvordan det var da hun ble stuffet i hodet og om vennene hennes. "Amanda har du det bra?" Hører vi plutselig en stemme som sier. Det var Becca. Vi snur oss mot henne og Amanda begynner og hylgråte, hun gjemmer hidet sitt i brystkassen min og jeg stryker henne litt på hodet. "Amanda meg og Emily har pratet litt sammen og jeg vet hvem som slo deg i hodet" sier Becca. Amanda ser opp og sier "hvem da?" Det var ........ Emily! "HVA?! MEN HÆ???! HVORFOR? HVORDAN?! Roper Amanda. "Hun så at du sto backstage og ventet på Isac og da mistet hun helt kontrollen og slo deg i hodet med en mikrofon". "Hun er kjempe lei seg og vil så gjærne si unnskyld". "Hvor er hun da? Spør Amanda. Hun er gått hjem og skal finne ut hvordan hun kan bli tilgitt.
Amanda pov/
Jeg kan ikke tro hva jeg nettop hørte. Min bestevenn hadde prøvd og ødelegge for meg! "JEG KOMMER ALDRI TIL Å TILGI HUN! Jeg skjønner ikke hvorfor hun gjorde det en gang?" Regnet pisket meg i fjeset og Isac holdt meg i hånden, "kom " hvisket jeg til Isac.....
-------------------
Hei jeg har prøvd å lage denne delen ekstra lang, det kommer sikkert en i morgen❤
-Marlene
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...