del 8

355 10 0
                                    

Gjensyn: plutselig kjenner jeg at jeg blir løftet opp over gjerdet. Hva skjer??!

Amanda pov /

Jeg ser Fredi gå foran meg, han snur seg og smiler til meg. Han sier noe til vaktene som jeg ikke klarer å oppfatte.

-gratulerer du er blitt "first kiss" jenta, sier Fredi til meg og alt eksploderer inni meg. Skulle jeg virkelig ut der med isac? Skulle han virkeig kysse meg på skinnet? Omg! Jeg er helt utmattet.

Lasse og Danu kommer og tar tak i meg i hver sin arm. De fører meg bort til isac. Jeg ser de vakreste øynene i hele verden! De kommer mot meg og han smiler og sier -hva heter du? -amanda, svarer jeg med den søteste stemmen jeg har. -utrolig fin navn, svarer han og kysser meg på kinnet, og gir meg en klem. I klemmen hvisker han - vent utenfor!....

Isac's pov/ det kommer en jente inn på scenen, WOW hun var sykt pen! Jeg tror jeg er blitt forelska for første gang. -jeg sp henne inn i de vakre gråblå øyenene hennes, kysset henne på kinnet jeg fikk super mange sommerfugler i magen. -vent utenfor! Hvisket jeg til henne.

------------------------
Hei! Først må jeg si tusen takk for 59 lesere, og jeg prøvde å lage en ganske lang del i dag, det kommer sikkert en til seinere i dag.
-Marlene❤

What about us?!Where stories live. Discover now