Gjensyn: Natta Danuen min, sa jeg og lukket øynene....
Isac's POV/
Jeg våknet av at lyset traff meg i øynene. Jeg så opp på Amanda. Hun sov. Det var julaften i dag. Alt var pyntet og klart. Amanda og meg hadde gjort det i går.
Jeg gikk sakte ut av sengen for å ikke vekke henne. Jeg gikk bort til vinduet mitt og så ut. Det snødde. "Perfekt" sa jeg for meg selv og smilte. Jeg tok på meg en t-skjorte Amanda hadde kjøpt til meg og mine grønne militær sweatpants. Jeg var på vei ut døren da jeg hørte Amanda.
"God morgen og god jul" sa hun. Jeg snudde meg mot henne.
"God morgen pus, sovet godt?"
"Japp, super godt" sa hun og gikk ut av sengen. Hun tok på seg en av mine collagejakker og kom bort til meg. Jeg kysset henne og vi gikk ned. Vi kom ned trappen og vi kjente julefrokostlukten. Nede sto mamma, pappa og Ava og lagde frokost. Eller Ava satt i sofaen og så på tv da, men... "god jul syvsovere" sa mamma og ga oss en klem. "God morgen Linda" sa Amanda og klemte tilbake.
"Nå er det snart frokost" sa pappa.
"Åh Isac vi må ta julestrømpen" sa Amanda ivrig og løpte bort til peisen. Av og til kan hun være utrolig barnslig, men det er bare søtt. Jeg bare lo av henne og gikk bort. Jeg satt meg i sofaen og så på Amanda. Hun kom bort til meg og satt seg på fanget mitt. "Vil du smake?" Spurte hun meg og holdt opp en Kit Kat sjokolade. "Jaaa" sa jeg og åpnet munnen. Hun la den inni munnen mi og kysset meg. "Æsj" sa Ava og gikk. Hun satt seg ved bordet. "Hahahaha" lo vi og gikk.
Vi spiste frokost og koste oss.
Danu POV/
Vi skulle snart bort til Isac og de. Susanne hadde gått opp for å skifte. Hun kom ned i en rød kjole som rakk til knærene. "Liker du denne?" Spør hun meg og ser på meg. "Om jeg liker den? Jeg ELSKER den!" Sa jeg og snurret hun rundt. "Så bra, da går jeg med den". Jeg kysset henne og vi gikk ut.
Amanda POV/
Jeg var oppe på rommet til Isac eller våres rom blir det vel... jeg skulle finne noe å gå med. Jeg tok ut en svart inntilsittende kjole og noen svarte sko som var litt hel på. Jeg gikk inn på badet og tok på meg en litt lys øyenskygge, og la til en eyeliner strek. Jeg tok på sånn passe med pudder og maskara. Pluss en rød lebestift på leppene. Jeg ble ganske fornøyd. Jeg gikk ned trappen og så Isac.....
----------------------
Håper dere likte delen❤
-Marlene❤
YOU ARE READING
What about us?!
FanfictionAmanda er 14 år og har to bestevenninner som heter Emily og Becca. De har vært BFF'er i 8 år og en av tingene de har til felles er at de elsker Isac Elliot....! Amanda får tak i konsert billetter og de reiser på konserten... Men kan Amanda stole på...