27. První Svatební Večírek

120 9 0
                                    

Když obřad skončil, nastal čas na focení, zatímco ostatní hosté stáli před Manorem, povídali si, jedli jednohubky a pili šampaňské.

Svatební focení možná zní jako výborný nápad, ale když už se přes hodinu v kuse usmívate na kníratého kouzelníka menšího vzrůstu a jste oslepení bleskem z jeho fotoaparátu, až tak úžasné to zase není.

Na druhou stranu, pokud se fotograf zrovna nezaobírá vámi, ale například nevěstou a ženichem, je výhoda, že si máte pořád s kým povídat, když je nás tam dalších čtyřicet...

A taky je fajn, že budeme mít spoustu hezkých fotek.

Povídala jsem si snad se všemi družičkami, takže jsem se moc nenudila. Když jsem přišla k Mad, nadšeně jsem jí popsala, co plánuji na Draca. Když jsem jí říkala, o blábolivém lektvaru, který mu naliju do pití až bude mít proslov na neformálním večírku, začala se smát tak, až se na nás pár lidí otočilo...

Když jsme nafotili snad všechny možné i nemožné kombinace osazenstva na fotce, šlo se konečně zase do sídla.

Tam už nás čekali hosté, kteří prahli po jediném - pogratulovat ke sňatku a předat svůj svatební dar...

S těmi dárky jsme naštěstí počítali. Měla jsem to na starosti já s Hermionou. Vlastně jsme na to vyhradili speciální stůl, na kterém se ty dárky kupily tak rychle, že jsme je za chvíli musely dávat i pod stůl.

Když už to konečně vypadalo, že všichni už gratulovali a předali svůj dárek, obě jsme si s Hermionou oddechly.

Se zájmem jsme si začaly všechny dárky prohlížet. Dárky byly vážně velmi rozmanité. Vyskytovalo se tu několik dárkových poukazů do nejrůznějších obchodů od nábytku až po sladkosti.

Z poukazů mě hodně zaujaly poukazy do obchodu s názvem Čokoládové království, pak jsem našla i poukaz do obchodu domácích zvířátek, také nějaké poukazy do knihkupectví, kde si rodiče mohli vybrat dohromady asi patnáct knih.

Zvláště Lucius to určitě ocení. Nikdo by to do něj sice neřekl, ale knihy měl opravdu rád. Především červenou knihovnu. Hodně zajímavé byly také poukazy na různé masáže, pedikúru a další. Kdybych shrnula dárkové poukazy, řekla bych, že se dostaneme skoro do všech obchodů. Mít hodně hostů má opravdu výhody. Ještě matku přesvědčit, abych mohla také nějaké využít. Na tom popracuju...

Hosté také přinesli několik různých dekorací do sídla. Nechyběly různé skleněné vázy, pokojové květiny ani sošky. Mě asi nejvíce zaujala světýlka do pokoje, které bych ráda měla pro sebe, ale jelikož mamka má takové věci ráda, myslím, že si je přivlastní. Třeba se ale najdou i další. Originální ale byla i malá soška zamilovaného objímajícího se páru.

Hodně dárků přibylo i skřítkům do kuchyně. Dostali jsme různé hrníčky se srdíčky, s iniciály matky a otce nebo nápisy. Našla jsme zde i sadu nádobí. Okraje byly zbarvené do tmavě zelené. Moc se mi to líbilo.

Někteří hosté asi znali Luciuse opravdu dobře. Přinesli nějaké knížky, nejčastěji romantiku, kterou měl samozřejmě nejradši. Zaujal mě název jedné z nich: LOVEc. Říkala jsem si, že bych si jí pak ráda přečetla, pokud ji tedy Lucius dá do knihovny, ne do vlastní sbírky, kterou údajně má.

"Ty jo, vy toho máte!" řekla Hermiona, zatímco jsme dárky mírně třídily. Do oběda bylo totiž ještě trochu času a nikdo nás nepostrádal. Hlavně nás o to poprosila matka, která momentálně kontrolovala všechno okolo.

Zrovna jsem natrefila na dárek, který mne opravdu rozesmál. Byly to dvě trička. Jedno bylo pro matku, druhé pro Luciuse. Na tričku pro matku bylo napsáno: Love of my life. To, co mne rozesmálo se vyjímalo pod nápisem. Byla to napodobenina Luciova portrétu v karikatuře. Tričko pro Luciuse bylo ve stejném stylu. Nápis zněl stejně: Love of my life a dole byl matčin portrét v karikatuře. Autorovi se to vážně povedlo...

Malfoyova SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat