38. Silvestrovské Přípravy

80 9 0
                                    

Ráno jsem se vzbudila s pěknou bolestí hlavy. Nejdřív jsem netušila, kde se nacházím, ale nakonec jsem si začala vzpomínat.

Při hraní flašky, kterou jsme nakonec hráli zbytek odpoledne a dokonce i večer, někdo donesl alkohol. A tak jsme se trochu opili. No, možná trochu víc jak tak koukám. A to mě přivedlo na další úžasný nápad. Musím si ho ale nechat až na Silvestr. Snad to vydržím se nikomu neprokecnout...

Opatrně jsem vstala z postele a v tu chvíli mi došlo, že nejsem tam, kde bych měla být. Stála jsem totiž uprostřed cizího pokoje.

Najednou se vedle mě ozvalo zachrápání. Rychle jsem se otočila a uviděla jsem polonahého Rona, jak se tiskne k nějakému plyšovému medvědovi.

Potichu jsem se zasmála a rychle jsem vyšla z pokoje, abych si došla pro věci do pokoje, kde jsem měla spát původně. Tam jsem našla Hermionu, která spala normálně tam, kde spát měla a vedle ní ve vedlejší posteli Ginny. Ale ne sama, vedle ní ležel chlapec, který přežil a spokojeně si pochrupkával.

Radši jsem si vzala věci a zaplula jsem do koupelny. Po rychlé sprše jsem si řekla, že bych je mohla trochu vymrazit, a tak jsem jim otevřela okno a vyběhla jsem z pokoje.

V kuchyni byla jenom Fleur s paní Weasleyovou a o něčem si povídaly. Popřála jsem jim dobré ráno a sedla jsem si ke stolu.

Paní Weasleyová se ani neptala a rovnou přede mě postavila kávu. Usmála jsem se a poděkovala jsem jí. Očividně mě shledala velice nevyspalou a měla pravdu. Vždyť jsme šli spát v... no, už si nevzpomínám, ale vím určitě, že dřív než ve dvě ráno to nebylo.

Mezitím, co jsem upíjela své kafíčko, začala se kuchyň s jídelnou plnit ostatními návštěvníky a všemi Weasleyovými.

...

Po snídani jsme se šli projít.

Ne všichni jen já, Hermiona, Ginny, Harry a Ron. Po asi hodině strávené venku, jsme se vrátili zpět do doupěte. Opět samozřejmě promočení ze sněhových bitev.

Pak jsem se už bohužel musela rozloučit a letaxovat se zpátky na Manor. Po cestě do mého pokoje jsem kupodivu nikoho nepotkala, až na dva skřítky. Asi ostatní obyvatelé ještě spí...

Po zbytek dne jsem se snažila sehnat co nejvíc věcí na silvestr, abych měla všechno připravené. Občerstvení, které jsem musela vybrat, nějaké pití... Dobře bez mučení, většina byla alkoholická. Ale tak potřebuju to jednu z mých plánovaných akcí.

Sekt, melounová vodka, ohnivá whiskey a spoustu dalšího alkoholu. No a pak samozřejmě spoustu džusíků na zapití.

Spousty chipsů, popcornu, bonbónů, a hromada dalších nezdravých jídel. Řekla jsem si, že je silvestr, tak ať to stojí za to, i kdybych měla přibrat pět kilo...

Pro jistotu jsem vzala i jednu prázdnou láhev vína, abychom nemuseli čekat, až něco vypijeme.

Pak jsem si sedla ke stolu a vzala jsem si papír a barevné fixy. Začala jsem vymýšlet a zapisovat něco, co určitě všichni oceníme, neboli pravidla pro chlastací hru.

Dalo mi to docela práci, to všechno popsat hodně podrobně, ale nakonec se mi to podařilo.

Když jsem měla hotovo, tedy alespoň pro dnešek, šla jsem se protáhnout a trochu si zatančit. Trochu jsem neodhadla čas, a tak mě pěkně vyděsilo, když mi do sálu vtrhla moje vyděšená matka.

"Mio! Ty jsi tady? Nikdo tě neviděl přicházet a když jsem posílala sovu k Weasleyovým, nebyla jsi tam... " oddechla si matka a objala mě.

"Mami, přijela jsem už v jedenáct. Když už o tom mluvíme, kolik je vlastně hodin? " zeptala jsem se jí, protože mi přišlo, že mám až moc velký hlad.

Malfoyova SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat