10. Jen Růžová To Může Být...

220 14 2
                                    

Po snídani bylo v plánu, že se půjde do Prasinek. Tam jsem se sice těšila, ale mám ještě moc práce s plánováním mojí velepomsty. Holky sice chtěly jít, ale když jsem jim řekla, ať jdou beze mě, ihned to zamítly, že mi musí pomoct.

Harry s Ronem chtěli jít do Prasinek i bez nás, ale poté co se na ně Hermiona ošklivě podívala se nakonec rozhodli taky zůstat na hradě.

Pak jsem ještě poslala vlaštovku se vzkazem pro Marionet, že má co nejdříve přijít k obrazu Buclaté dámy, kde na ni bude někdo čekat.

Za necelou půl hodinu jsme byli všichni v nebelvírské společenské místnosti - já, Mar, Hermiona, Ginny, Ron a Harry. Sedli jsme si do rohu,kde byly nejlepší křesla a taky soukromí a mohlo se konečně začít plánovat. Já už jsem měla něco málo vymyšleného a tak jsem začala.

„Takže, myslím že jste si dnes všimli nádherné výzdoby ve Velké síni, která byla součástí války mezi námi a Zmijozeláky. Nyní je ale čeká odplata. Tu už mám trochu vymyšlenou. Teda ne úplně celou a to je náplní dnešního setkání, vymyslet jak to provedeme. Tak tedy k té pomstě. Všichni určitě víte, že Malfoy mladší má úžasné bílé vlasy. To se ale brzy změní. Někdo se mu totiž v noci vloupe do ložnice a omylem mu polije hlavu růžovou barvou na vlasy. Takovou tou která se nedá smýt a může jedině odrůst. Pak se to ještě pojistí nějakými kouzly, aby to opravdu nešlo smýt ani čistícím kouzlem a bude hotovo. Teď už jenom vymyslet kdo a kdy a pak taky zamezit případným zádrhelům... “ zakončila jsem svůj dlouhý monolog.

„To se mi začíná líbit.“ pochválil můj nápad Ron.

„No, “ ozvala se Hermiona, „myslím že skupina pachatelů by měla obsahovat Mar, která má taky za úkol zjistit v jakém pokoji bydlí a hlavně to ve Zmijozelu zná a pak ještě jednoho nebo dva další lidi, aby na to nebyla sama. Pak si myslím, že by se to mělo konat v noci z neděle na pondělí, aby mohl ráno na snídani a pak na vyučování oslnit všechny svou nádhernou kšticí... “

„To je výborný nápad, potřebujeme tedy dva dobrovolníky. Koho kdo navrhuje.“ zeptala jsem se skupinky.

Nakonec jsme se shodli na tom, že půjde Mar, Harry a já.

„Tak fajn, teď ještě musíme sehnat kvalitní růžovou barvu na vlasy, asi nějakou hodně tmavou. “ to byl další problém.

„Mám nápad,“ ozval se Ron, „myslím že by nebylo od věci, kdyby to bylo opravdu hodně kvalitní, takže bych mohl napsat Georgovi, jestli něco takového nemá na skladě v obchodě. A kdyby ne, mohl by to rychle vyvynout. Myslím, že to nebude problém, s Leem jsou hodně rychlí ve vývinu nových žertovných předmětů... A klidně bychom mohli objednat nějaké další věcičky do války, přece jenom Malfoye nesmíme podceňovat... “

„To je super nápad. Taky by jste je mohli překvapit několika dalšími dárečky v botách nebo v košilích. Takový svědící prášek a tak podobně. Mohl bys ten dopis rovnou napsat Rone a pak ho odnést do sovince. A já ti pomůžu. “ nabídla se Ginn a začala se zvedat.

„Tak fajn, vy dva zaříďte barvu a výzbroj. “ zaúkolovala jsem je. „No a my doladíme plán, vidí tam někdo nějaké nebezpečí prozrazení nebo zádrhel?“ zeptala jsem se.

„Co když se vzbudí?“ zeptala se Herm, „měla bych nápad, jak tomu zabránit. Mohl by někdo z vás na jejich postele vyslat kouzlo - muffiato - po kterém nikdo z nich neuslyší i kdyby vám něco spadlo na zem nebo tak...“ navrhla Herm.

„Výborně, to budeš mít za úkol ty, Harry? “ zeptala jsem se chlapce, který (nejednou) přežil.

Harry kývl na souhlas a já jsem zase pokračovala.

Malfoyova SestraKde žijí příběhy. Začni objevovat