Ráno jsem se probudila první. Po chvíli se ale začaly probouzet i Ginn a Miona a tak jsme se oblékly do školních uniforem, vyčistil si zuby a navzájem jsme se učesaly. Protože jsme měly ještě spoustu času, Ginn se nabídla, že nás nalíčí. Obě jsme s Herm souhlasil a tak jsme o půl hodiny později vkráčely všechny tři do velké síně nádherně i když ne příliš výrazně namalované.
Když jsme přišly, zvedli se k nám několik pohledů a někdo dokonce i zahvízdal.
Přejela jsem Zijozelský stůl pohledem a uviděla Draca jak se na mě kouká se zdviženým obočím. Na Manoru jsem totiž chodila většinou v domácím oblečení, vlasy v jednoduchém drdolu a měla jsem tak maximálně řasenku.
Odvrátila jsem od něj pohled a s holkama pokračovala k našemu stolu. Když jsme si sedly, hned se s námi začali bavit Harry s Ronem.
„Dobré ráno. " pozdravil nás Harry.
„Hahdar holky. " pozdravil nás i Ron, ale měl plnou pusu, takže celý stůl poprskal. Přišlo mi to trochu nechutné a Herm ho za to pěkně sprdla.Neměla jsem moc hlad, tak jsem si dala jenom cornflaky a zalila je mlékem.
Po snídani nám McGonagallová rozdala rozvrhy a já zjistila, že máme často hodiny se Zmijozelem a ke všemu máme první hodinu dvouhodinovku lektvarů se Snapem.
Holky mi o něm vyprávěly. Hlavně díky němu jsme sice vyhráli válku a v bitvě o Bradavice málem zemřel a Ron s Harrym a Herm mu zachránili život, ale prý je to pořád stejný parchant, který nadržuje Zmijozelu a nenávidí Nebelvír.
Z přemýšlení mě vyrušila Hermiona, která mi řekla, že už jdeme do učebny. Učebna lektvarů je ve sklepení, jak jsem zjistila, což znamená hroznou spoustu schodů tam a hroznou spoustu schodů zpátky...
Ve třídě už skoro všichni byli. Sedla jsem si s Hermionu, ale když Snape přišel do třídy, řekl že musíme sedět Zmijozel- Nebelvír.
Pak začal číst jména.
„ Parkinsonová- Weasley, Grangerová - Zabini, Malfoy-... "
Merline prosím, ať to nejsem já
Modlila jsem se v lavici.
„... Potter, Creedwayová- Darterová... "
Dal už jsem neposlouchala.Uf. Teď už jenom zjistit, kdo je ta Darterová a bude to.Všichni se začali usazovat a já jsem se rozhlidela po třídě a hledala, ke komu si mám sednout. Najednou jsem si všimla celkem mile vypadající dívky, která na mě mávala ze třetí lavice. Rychle jsem došla k lavici a sedla si na místo.
„Ahoj jsem Marionet Darterová a asi spolu sedíme, a ty jsi?... " řekla a usmála se.
„Já jsem Mia Creedwayová, těší mě."
„Takže... Ty jsi ta Malfoyova nová sestra?" zeptala se Marionet.
„Jo. Ne že bych z toho byla nějak nadšená..."
„To chápu je to pěknej parchant, i když se možná po válce změnil kdo ví, skoro půl roku jsem ho neviděla... "
„No minimálně ke mě se nechová nic moc, při naší první večeři mi házel jídlo do výstřihu a při stěhování mi začaroval skříň kouzlem z Kratochvilných kouzelnických kejklí, takže mi z ní oblečení lítalo ve a trhalo se na půlky. Tu knížku jsem mu sice zabavila, ale on si stejně nedá pokoj jak jsem za ten necelý měsíc stihla zjistit... "
Marionet se při mém proslovu snažila dusit smích, aby si nás Snape nevšiml, ale za chvíli už se začala smát trochu nahlas.
Když se dostatečně vysmála, nabídla mi, že by mi mohla pomoct s oplácením Dracových naschválů a já nadšeně souhlasila. To už nás ale Snape zpražil pohledem. Pak už jsme radši dávaly obě pozor.
........
ČTEŠ
Malfoyova Sestra
FanfictionJe po válce. Voldemort byl poražen. Lucius Malfoy si nevzal Narcissu Blackovou, ale ženu jménem Cassiopea se kterou má syna- Draca. Cass ale zemřela ve válce. Narcissa, i když byla čistokrevného původu, si vzala jakéhosi motáka jménem John Creedw...