Po dalších dvou dnech učení a návštěv v nemocnici jsem se rozhodla, že když nemůžu jet do školy, pojede škola ke mně. Ne tedy úplně škola, ale přesněji řečeno moji přátelé.
Rozhodla jsem se totiž, že uspořádám večírek, abych se aspoň na jeden večer přestala nudit. Ono to totiž vypadá, že v tak obrovském sídle je spousta zábavy, a ono je, ale když tu trávíte čas sami a už dlouho, není to zase tak fajn.
Jediné, co za něco stojí kromě mojí milované knihovny je tu bazén. Plavání je super, ale zase to není nic moc, když nemáte s kým závodit nebo se potápět a hrát vodní bitvy.
A tak mě napadlo, že se nejdříve bude jednat o normální večírek, a pak se všichni přesuneme k bazénu a z obyčejného večírku se stane super pool-party. Bude to ale pro hosty překvapení.
Po pár kompromisích s rodiči mi můj nápad schválili. Obeznámila jsem s tím i Draca s žádostí, jestli nepozve nějaké své přátele, ale jen omezený počet. Souhlasil a dokonce mi nabízel svou pomoc u přípravy. Slíbila jsem mu, že pokud budu něco potřebovat, řeknu mu.
A tak jsem se dala do příprav. Sehnat jídlo a pití jsem nechala na Ferritě a sama jsem se vrhla do pozvánek.
Všem jsem poslala dopisy s tím, že mají pozítří - v pátek - dorazit na osmou do sídla letaxem. Trochu jsem dopisy ozdobila, aby všechny nalákaly už svým vzhledem, i když bych pochybovala, že by někdo nechtěl jít do majestátního Malfoy Manor.
Pak jsem se dala do menšího úklidu. Prach vytřeli skřítci a podlahu zametli také za mě. Spíš jsem uklízela některé vzácné skleněné vázy, protože jsem počítala, že někdo bude opilý a mohl by něco shodit. Rodiče by pak byli akorát naštvaní a další akce by mi nedovolili.
Kolem bazénu jsem chtěla udělat opravdu hezkou výzdobu. Na strop jsem umístila dvě discokoule, pak jsem všude možně našla světýlka (brala jsem je dokonce i z pokoje) a rozvěsila je na různá místa.
"Tohle se spíš podobá mudlovské pool-party, chtělo by to něco kouzelnického a originálního..." řekla jsem si sama pro sebe.
Nenapadlo mne nic jiného, než se vydat do knihovny a zkusit najít nějakou knihu s takovými kouzly.
Jelikož už byl večer a já jsem byla celkem unavená, rozhodla jsem se, že dnes si knihu najdu a zítra si vyberu kouzla, které pak v pátek těsně před párty vykouzlím.
Nakonec jsem hledání přenechala na skřítcích, protože jsem sama nic nemohla najít. Večer, když jsem si četla, mi Ferrita přinesla několik různých knih. Zítra z nich něco vyberu.
Když jsem pak usínala, pamatuji si jen tiché otevření dveří, příval chladu, když někdo odkryl peřinu, aby si ke mně vlezl a pak už jen hřejivé teplo a něčí ruku, která mne objímala a hladila.
...
Ráno mě probudila vůně lívanců. Když jsem pootevřela jedno oko, uviděla jsem Draca, jak vedle mě sedí na posteli a cpe si lívanec do pusy.
To už jsem to nevydržela a rozesmála jsem se.
Draco ke mně překvapeně vzhlédl, a když zjistil, čemu se směji, na oko naštvaně si překřížil ruce na prsou.
"To se jako směješ mně? " zeptal se podrážděně.
"Ne... Jistě, že ne. Já se směju té mouše, která pochoduje po stropě... " vyhrkla jsem a nad jeho výrazem jsem dostala další záchvat smíchu.
Za chvíli už to ani on nevydržel a přidal se ke mně. Když jsme se dosmáli, zakousla jsem se konečně do lívance, protože moje břicho zelo prázdnotou.
ČTEŠ
Malfoyova Sestra
FanfictionJe po válce. Voldemort byl poražen. Lucius Malfoy si nevzal Narcissu Blackovou, ale ženu jménem Cassiopea se kterou má syna- Draca. Cass ale zemřela ve válce. Narcissa, i když byla čistokrevného původu, si vzala jakéhosi motáka jménem John Creedw...