Učili jsme se až do oběda. Stihli jsme vypracovat esej na obranu proti černé magii, napsat si výpisky z lektvarů a z přeměňování. Po obědě jsme se ještě vydali do našeho skleníku a zasadili jsme nějakou rostlinu na pozorování kvůli bylinkářství a pro dnešek bylo hotovo.
Jelikož, i když by to člověk neřekl, doma při učení sedím pouze na jednom místě, zatímco v Bradavicích se na každou hodinu procházím dlouhými chodbami, takže mi teď trochu chybí pohyb. Domluvili jsme se s Dracem, že si půjdeme zaběhat.
...
V pokoji jsem se hodně rozmýšlela, co si vezmu na sebe, protože jsem se samozřejmě chtěla Dracovi líbit. Měla jsem štěstí, že i přes to, že je leden, bylo dnes celkem teplo. Proto jsem si vzala pouze černofialové termotričko a fialové legíny. Boty jsem zvolila černobílé. Vlasy jsem si vyčesala do vysokého culíku a na hlavu dala fialovou čelenku. Pak jsem se ještě trochu nastříkala deodorantem a vyrazila do ne tak studeného počasí k zadnímu východu z pozemků. Draco už zde čekal a trochu se rozcvičoval.
Lehce mě políbil a já se k němu přidala a cvičila podle něj.
Po chvíli jsme se rozběhli směrem do lesa. Výhodou bylo, že v lese nebyli snad žádní lidé, protože většina lesa patří k pozemku a zbytek je chráněn kouzly proti mudlům.
Naším cílem bylo vyběhnout na kopec na vyhlídku. Doufala jsem, že si tam pak chvíli odpočineme a Draco nebude chtít hned běžet dolů, protože bych to asi nedala. Ten kopec je dost zákeřný. Naštěstí je nahoře taková malá boudička, kam se můžeme schovat, abychom neprochladli.
Cestou do kopce jsem funěla a hodně se překonávala, abych to nevzdala. Draco na tom byl dost podobně.
Naštěstí jsme se ale nějak nahoru dostali a teď jsme měli možnost se kochat krásným výhledem.
Nalevo od nás se rozléhalo naše obrovské sídlo. Napravo, skoro až na obzoru byla nějaká mudlovská vesnice. Uprostřed tekla říčka a všude kolem rostly hluboké lesy.
Chvíli jsme se kochali pohledem. Pak už mi zacla být zima a tak mě Draco odvedl do té malinké chatičky. Moc tepleji v ní nebylo. Byla to jen taková dřevěná budka bez dveří. Uvnitř byly dvě lavičky a jinak nic. Aspoň nás ale chránila před větrem, který nás neustále šlehal do tváří.
Draco ale vytáhl hůlku a zašeptal nějaké dvě kouzla, načež se kolem boudy udělala neviditelná ochranná bariéra a rázem tu bylo teplo.
"Chytré..." pochválila jsem jeho nápad.
"Nejen, že nám teď bude teplo, ale také nás a celou tuhle budku nikdo nevidí... Takže..." vyzívavě nedokončil větu.
Možná ještě chtěl něco dodat, ale já už jsem ho držela kolem krku a lehce ho líbala.
Když mi přejel jazykem po spodním rtu, otevřela jsem ústa a uvítala jeho jazyk. Začala jsem bloudit rukama po jeho těle a následně jsem je zamotala do jeho úžasných vlasů.
"Nepřemístíme se domů? " zašeptala jsem mezi polibky do jeho rtů.
Odpovědi se mi nedostalo, jen jsem ucítila známý pocit háčku zaháknutého za pupík a následně mě obklopilo teplo domova.
Stačila jsem se koutkem oka rozhlédnout po okolí, abych zjistila, že se nacházíme v Dracově pokoji.
Hladově jsme ze sebe začali navzájem strhávat kusy oblečení a přitom se snažili co nejméně od sebe odtrhnout rty.
Do půl minuty už jsem ležela na jeho posteli pouze v podprsence a kalhotkách. I on měl pouze spodní prádlo.
Aniž bychom se od sebe odtrhli, Draco začal putovat jednou rukou po mém těle dolů, až se dostal k okraji kalhotek. Dva prsty vsunul pod ně a začal mě dráždit.
ČTEŠ
Malfoyova Sestra
FanfictionJe po válce. Voldemort byl poražen. Lucius Malfoy si nevzal Narcissu Blackovou, ale ženu jménem Cassiopea se kterou má syna- Draca. Cass ale zemřela ve válce. Narcissa, i když byla čistokrevného původu, si vzala jakéhosi motáka jménem John Creedw...